woensdag 6 september 2023

Nieuwe Catalogus LIVE!!!

Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Een kort berichtje vandaag, met de link naar de nieuwe catalogus! 

Vanaf nu kun je hem online inzien, klik HIER!

Je vindt de link ook altijd hier op deze pagina, in de sidebar en onder het desbetreffende tabje bovenaan de pagina.



De nieuwe Nederlandse sets:




En? Wat vind je ervan??



Er zijn ook 5 verschillende pakken papier, welke je alleen online vindt en waarvoor geldt, op is op. Deze vind je op stampinup.nl en dan op Online Only! 


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe najaarscatalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

De najaarscatalogus is inmiddels verzonden naar al mijn klanten die in de afgelopen tijd iets hebben besteld! Bestel je binnenkort iets bij mij? Dan stuur ik hem ook mee of je kunt hem ook apart aanvragen!!

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

MEXICO ACTIE

Ik wil proberen de Incentive Trip dit jaar te halen! Iedere bestelling draagt daaraan bij! Maar ik heb ook een speciale kit samengesteld!!

Een kit met basismaterialen van €57,75 voor €50,00 (excl. verzenden).
Bestel hem in augustus of september!! Levering vanaf begin september!
thecreativeteacup@gmail.com

Zie voor mijn hele verhaal het bericht hier op mijn blog, van 8 augustus.


Onder alle bestellers verloot ik een set met 2 stempels!
Één in Mexico-thema en de Coffee-set zie ik als thee ;)



--------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MAANDAG 11 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial ©️ 2023

Wil je meer informatie over gebruikte producten?
Vanaf 6 september kan ik de nieuwe producten hier weer linken!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne