donderdag 7 september 2023

Challenges Donderdag: Voor mannen!!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Leuk dat je weer even langskomt! 

Het is weer donderdag en dus tijd om kaartjes te laten zien die gemaakt zijn naar aanleiding van challenges. Altijd leuk om uit je comfortzone te stappen en iets anders te proberen! 



Het 1e kaartje is voor de nieuwe challenge op de ´Het SU-per Team ChallengePagina´, dit is een pagina van mij en de dames uit mijn Stampin' Up! team: Het SU-per Team! 

We geven jullie iedere maand een uitdaging, doe je mee?? Klik HIER om naar de pagina te gaan. De challenge deze maand is: Gebruik Vellum op je kaart! En je ben verder helemaal vrij om te kiezen wat je ermee doet! 


Ik maakte een kaartje met de set 'Legendary Ride' en een paar afbeeldingen uit de set 'Taco Fiësta'. Het werd een model van Jennifer McGuire, met een vellum (gedeeltelijk) flap aan de voorkant. Zo kun je erdoorheen kijken en zie je het DSP aan de binnenkant.


De cirkel werd een zonsondergang, daarom zijn de afbeeldingen allemaal in zwart. 


Mijn man was 1 september 25 jaar in dienst bij het bedrijf waar hij werkt en gaf hem dit kaartje met een cadeautje. 



Ook de 2e kaart is een mannen-kaart! Dat was de opdracht voor Stampin' Fancy Friday deze maand. Je vindt Stampin' Fancy Friday op Facebook en Instagram en wordt gevuld door allemaal oud-Artisan DesignTeam leden: 'Eens een Artisan, altijd een Artisan'. Mijn kaartje stond maandag online: 


Deze kaart is al voor onze oudste zoon Sam, hij is in oktober jarig en heeft sinds deze zomer als hobby 'vissen'. Samen met zijn vrienden of vader. Dus zijn de 'Let's Go Fishing' producten super om te gebruiken! Ook het 'frame' zit in de stansset! 


Ik combineerde het met 'Trucking Along', waar een hengel op ligt, uitgeknipt uit het DSP. 


De embellishments zijn meteen waterbellen en met twine maakte ik een soort vislijn..

Dat waren de kaartjes! Je vindt de belangrijkste, gebruikte materialen onderaan dit bericht!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe najaarscatalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

De najaarscatalogus is inmiddels verzonden naar al mijn klanten die in de afgelopen tijd iets hebben besteld! Bestel je binnenkort iets bij mij? Dan stuur ik hem ook mee of je kunt hem ook apart aanvragen!!

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

MEXICO ACTIE

Ik wil proberen de Incentive Trip dit jaar te halen! Iedere bestelling draagt daaraan bij!
Maar ik heb ook een speciale kit samengesteld!! TE BESTELLEN T/M 30 SEPTEMBER!

Een kit met basismaterialen van €57,75 voor €50,00 (excl. verzenden).
Bestel hem in augustus of september!! Levering vanaf begin september!
thecreativeteacup@gmail.com

Zie voor mijn hele verhaal het bericht hier op mijn blog, van 8 augustus.


Onder alle bestellers verloot ik een set met 2 stempels!
Één in Mexico-thema en de Coffee-set zie ik als thee ;)



--------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is maandag 11 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️


Wil je meer informatie over gebruikte producten?

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


Dit zijn de belangrijkste producten (niet alle):

Paper Snips
[103579]
€ 13,50

2 opmerkingen:

  1. Twee hele leuke mannenkaartjes Yvonne.
    Altijd spannend om even uit je comfortzone te stappen....is je goed gelukt moet ik zeggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal leuke kaartjes heb je gemaakt me al die laagjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne