zaterdag 30 september 2023

Challenges Zaterdag

 Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Een mooie herfstdag! Een mooie dag voor een herfstig kaartje!

Twee dagen later dan normaal gesproken, maar overslaan doe ik niet ;) Een challenges-bericht! Met een kaartje voor het Global Design Project, #GDP413 , klik HIER. Dit werd mijn kaartje:


Het is een kleuren-challenge deze week:


De kleuren zitten ook in het Halloween-papier 'Them Bones' uit de najaarscatalogus, de ruit op de achtergrond. De stempelafdrukken komen uit heel verschillende sets! Je ziet ze onderaan dit bericht allemaal staan! Zo leuk om vanalles te combineren in één onderwerp!!


De tekst komt gedeeltelijk uit de nieuwe (Online Only) set 'Heartfelt Haxagon', speciaal uitgebracht voor World CardMaking Day! Zie verdere info onderaan dit bericht!




Verder gaf ik mezelf deze week de uitdaging om wat verschillende techniekjes uit te proberen! 
De 1e uitdaging tijdens Thee en Kaart LIVE, mijn Facebook LIVE op woensdagochtend, was: een achtergrond maken met knikkers!

Je kunt de LIVE terugkijken op mijn bedrijfs-Facebookpagina (klik HIER) of op mijn YouTube-kanaal (klik HIER). Daar zie je wat ik bedoel met deze techniek! 

Dit werd één van de kaartjes, kijk voor alle foto´s en de uitleg dus even op mijn FacebookPagina. Het is heel leuk om een keer te proberen!! Het is wel druk voor mijn doen, maar ach, af en toe een keer uit je comfortzone is wel leuk ;)


Link naar het YouTube filmpje, volg jij mijn pagina al??


Donderdag en gisteren deed ik er nog 2 korte Facebook LIVES achteraan! Met de uitleg van 2 korte techniekjes, de elkastiekjes-techniek en de 'mirror-stamping' of 'spiegel-techniek'. Met de onderdeeltjes uit de lives maakte ik deze twee kaartjes, met de 'Beary Cute' suite: 


Ook die 2 korte LIVES vind je terug op de 2 bovenstaande plekken!

De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


De 'Pick of the Patch' bundel en stempelset kan ik helaas niet in het overzicht plaatsen. Dit zijn ze:


 

En de 'Heartfelt Hexagon' bundel (ook los van elkaar verkrijgbaar) is speciaal voor het World CardMaking event samengesteld en tijdelijk te bestellen:



Overige producten (Coffee Cafe is retired en NIET meer te bestellen): 

Coffee Café Photopolymer Bundle
Coffee Café Photopolymer Bundle
[145331]
€ 54,75
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne