donderdag 28 september 2023

FAB InstaHop kaart - Favorite Halloween Movie

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


De InstaHop begint om 15.00u!!

Een challenges-bericht komt waarschijnlijk morgen!


Een nog vrij nieuwe hop op Instagram! Ken je hem al?? Dit is de 4e keer dat het DesignTeam in actie komt! Het thema van deze maand is: Favorite Halloween Movie! Oftewel: jouw favoriete Halloween film :)

Ehhhh tja.. Die heb ik niet... Dat was dus een lastige dit keer. Ik heb echt niets met Halloween en griezelen.. Maar ik maak wel altijd een paar (cute) Halloween kaartjes voor een aantal vriendinnen!

Maarja, wat maak je dan.. Ik moest eigenlijk gelijk aan de Harry Potter films denken.. Toch wel echt favoriet in deze tijd van het jaar en daar zit ook Halloween in! Dus daarmee aan de slag! En dat werd dit kaartje:



Ik heb verschillende sets gebruikt met dit als eindresuktaat. Het kasteel is weer de oude set 'Chase your Dreams', die zo nog wel eens de kast uitkomt! De pompoenen komen uit 'Pick of the Patch' en de uil en bomen komen uit 'Winter Owls'. In die laatste zag ik meteen Hedwig uit Harry Potter, dus die 'moest' ik hebben :) 

Het kasteel en de bomen heb ik met zwarte embossingpoeder bewerkt, zodat ze 'glimmen'. 

Wie hoppen mee?? Je kunt ALLEEN op Instagram hoppen!

@thecreativeteacup -> dit ben ik :)
@KISSKreative
@marga_bultena
@kaylareneestamps
@stampin_anne
@stampin_heidi
@sharni__cardclasses_stampinup
@mitosucrafts
@thesongbirdstamper

Je vindt alle gebruikte materialen onderaan dit bericht! De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 


De 'Pick of the Patch' bundel en stempelset kan ik helaas niet in het overzicht plaatsen. Dit zijn ze:

 

Overige producten (klik op de afbeeldingen):
Chase Your Dreams Clear-Mount Stamp Set
Chase Your Dreams Clear-Mount Stamp Set
[142945]
€ 22,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne