zondag 24 september 2023

Dutch Card Lovers - nieuwe challenge!

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Welkom op deze zondag!! Ik heb vandaag een kaartje om te laten zien, voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! We hebben vanaf vandaag weer een nieuwe challenge voor jullie. Klik HIER om naar het ChallengeBlog te gaan! 

De challenge is deze keer bedacht door mede-DesignTeam-lid Nicole:

Geluk! Wens iemand met je kaart geluk; klavertjes vier, regenbogen, hoefijzers of gewoon het woord geluk. (gelukkig nieuwjaar telt niet, je moet echt iemand geluk wensen).

Dit is mijn voorbeeld-kaartje geworden:


Ik maakte een kaartje met de leuke set 'Level Complete' en kan door de kleuren voor een jongen of een meisje, man of vrouw! 

Ik embosste op de achtergrond controllers met witte poeder op zwart cardstock. En op een los stuk embosste ik nog een losse. Mijn jongens zijn ook echte gamers. De oudste vroeg ik om advies en die gaf aan welke kleuren de knoppen rechts op de controller hebben. De letters maakte ik in dezelfde kleuren. 

De plak-dotjes zijn eigenlijk wit en kleurde ik in bijpassende kleuren met Blends, net als de knopjes op de controller (over het witte embossing poeder heen). 


Op de witte strook stempelde ik de controller-tekens met Memento en stempelde deze af tot er bijna geen inkt meer aan zat en dit herhaalde ik een paar keer.

De tekst uit de set samen met de grote letters, geven 'geluk' aan op mijn kaartje.

Doe je gezellig met ons mee??

Je vindt de gebruikte producten onderaan dit bericht! De eerstvolgende verzamelbestelling-besteldatum en bestel-informatie vind je vanaf nu in de sidebar en niet meer bij ieder bericht.
Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de lopende catalogi ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, 
Yvonne -x-

-------------------------------------------------------------------------------------

Products from @stampinupofficial 2023 ©️

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen hieronder!
Meer informatie over bestellen en de bestel/data zie je vanaf nu in de sidebar!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne