dinsdag 9 mei 2023

Create with Us Tutorial bundle - April

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog, SU-per leuk dat je even voorbij komt! 

Ik wil jullie een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor de 'Create with Us Tutorial bundel'! Ik leg onder het kaartje uit wat dat inhoudt.


Het thema voor de bundel was: Online Only! Dus producten die je kunt bestellen, maar niet in een catalogus te vinden zijn, alleen online! Je kunt deze gewoon bij mij / jouw demo bestellen, net als alle andere producten, maar om te zien welke producten er zijn, kijk je op de website. 

Je vindt ze ook in mijn webwinkel: klik HIER. Ga dan naar de shop en dan naar 'winkelen'. Daar staat een linkje naar 'Online Only'. 


Ik gebruikte diverse producten, je vindt ze allemaal onderaan dit bericht. Het is DSP, embellishments, alfabet-stempels en embossingfolders. Er is ook een bijpassende bundel met stempels en stansen te krijgen die past bij het DSP (designpapier).


Ook in de binnenkant heb ik uitgeknipte bloemen geplakt.



Wat houdt de bundel in??
Met het Internationale team maken we iedere maand een PDF met ieder 1 voorbeeld en werkbeschrijving! Zo ontstaat dus een document met 15 verschillende ideeën met de producten die die maand centraal staan! Deze maand dus Online Only! 

Doe je een bestelling van 50 euro of meer? Dan ontvang je van mij de Tutorial bundel helemaal GRATIS is je mailbox! Deze bundel is gestuurd naar alle klanten die in april een bestelling van 50 euro of meer deden. 

Doe je deze maand (mei) een bestelling? Dan krijg je begin juni de nieuwe bundel gratis! Je kunt helaas niet kiezen welke je ontvangt, dat is voor iedereen hetzelfde, voor alle klanten van alle teamleden. Wil je deze Tutorial bundel ook, maar heb je niet (voldoende) besteld? Dan kun je hem los kopen voor 15 euro! Dit is een vastgestelde prijs voor iedereen. Dan kun je wel kiezen welke je wilt ontvangen!! Ik kan je ten alle tijden een overzichtje sturen met welke tutorials er zijn! 

Hierbij wat sneakjes naar de projecten van de 'Online Only' bundel:

En het internationale team:



Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG 15 mei!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in april een bestelling gedaan? Dan heb je de 'Online Only' PDF in een e-mail ontvangen! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne