donderdag 11 mei 2023

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button in the left sidebar to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!


Jaaaa, daar zijn we weer met een Challenges bericht op donderdag! Ik heb 2 kaartjes voor jullie om te laten zien.. Met nieuwe producten! 

De eerste is voor de challenge van het Global Design Project, klik HIER, #GDP393. En dit is mijn kaartje geworden:


Het is een kleuren-challenge deze week en ik heb de nieuwe set 'Super Cool' gebruikt. Zie onderaan dit bericht het overzicht van alle gebruikte materialen. 



Ik vond de kleuren een beetje jaren '50 en afbeeldingen in deze set vond ik er wel bij passen! het kaartje is een beetje vol, maar wilde hem toch laten zoals hij is.. Het is altijd weer even puzzelen met nieuwe sets! Maar ik ga er zeker meer kaartjes mee maken, hij is echt leuk!!

Het 2e kaartje zie je op 2 manieren! Het is een kaartje voor de LiftChallenge! Klik HIER om naar het blog te gaan. 

Toen ik afgelopen week ging kijken, bleek dat ik alweer een challenge gemist had... Maar er is weer een nieuwe, dus ging ik daarmee meteen aan de slag! Het is de bedoeling dat je een achtergrond met vlakken designpapier en/of cardstock maakt met een zwart-wit afbeelding als focus op de voorgrond. 

Best een lastige bleek! Maar ik heb gisteren tijdens mijn Facebook LIVE dit kaartje gemaakt:


Met de nieuwe bundel (stempels en stansen) 'Let's go shopping' ging ik aan de slag en wat is die bundel leuk!! Nadat het kaartje zover klaar was voor de challenge, kon ik het niet laten om de afbeelding daarna in te kleuren, om te laten zien hoe de kaart er dan uitziet!

 

Het DSP (designpapier) is het 'Awash in Beauty' DSP, wat helaas retired is nu. Maar ik werk tijdens mijn LIVE op woensdagochtenden altijd met de door mij samengestelde KwartaalKits en het kwartaal is nog niet ten einde :)


Wil je de LIVE terugkijken? Dat kan via mijn Facebook-pagina, klik HIER. Maar ook op mijn YouTube kanaal! Dit is de video:




Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende MAANDAG 15 mei!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in april een bestelling gedaan? Dan heb je de 'Online Only' PDF in een e-mail ontvangen! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer info!

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com 

De retired producten van kaart 2 staan hier NIET bij..

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 32,00
Paper Snips
[103579]
€ 13,50

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart voor de challenge, Yvonne en ook de andere kaarten die je laat zien! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om het verschil te zien. Ik ga dan toch voor kleur denk ik, hihi
    Hartsikke mooie kaart weer, dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne