zondag 26 februari 2023

Dutch Card Lovers

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Vanochtend om 10u komt het bericht voor de Stamping Sunday bloghop online!! Klik na 10u HIER om het te bekijken! 


Jaaa, de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers begint vandaag! Op het blog vind je er alles over, met meer voorbeelden van het DesignTeam en natuurlijk ook de winnaars van de afgelopen challenge! Klik HIER om naar het blog te gaan.

De nieuwe challenge is bedacht door Marjan: Maak een Tri-Panel card! Een kaart met 3 'panelen' erop. En dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Ik sneed van een vlak DSP (designpapier) 3 stroken die ik los van elkaar opgeplakt heb. Ik heb het patroon wel door laten lopen. Daarna heb ik het verder opgemaakt met een cirkel en uitgeknipte bloemen en bladeren.


Komt het papier je niet bekend voor? Dat kan kloppen! Het staat NIET in een catalogus, maar is vanaf 1 maart ONLINE ONLY te vinden met diverse andere unieke producten! 


Er is een flyer van diverse producten, maar met de QR code kom je op de site en daar staan vanaf woensdag als het goed is nog meer producten op! Ook voor ons nog onbekend en dus een verrassing :) 



Ik doe woensdag 1 maart eventueel een extra verzamelbestelling om 19u i.v.m. deze nieuwe producten. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

'n Fijne dag!!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is MORGEN, maandag 27 februari om 19.00u.
DE LAATSTE SALE-A-BRATION BESTELLING!!!

Ik doe eventueel woensdag 1 maart een extra bestelling i.v.m. ONLINE ONLY producten (zie hierboven).

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

TIP!!!! Als je met iDeal betaalt, heb dan geduld na het invoeren van de betaling! Druk je na betaling snel door, krijgt het systeem niet de kans om alles goed te verwerken en gaat het niet goed! 

---------------------------------------------------------------------------------------

NIEUW & GRATIS! Create with Us Tutorial Bundle!

Vanaf nu ontvang je van mij GRATIS een PDF met heel veel ideeën en werkbeschijvingen als je bij mij een bestelling plaatst van 50 euro of meer! Iedere maand zet het team een bundel/suite centraal en maakt van een project foto's en een werkbeschrijving. Dit wordt gebundeld in een PFD die wij verspreiden onder onze klanten. Je ontvangt de PDF van mij in een e-mail aan het begin van de maand NA DAT je een bestelling hebt gedaan! Je kunt de PDF ook los bestellen, dan kost hij 15 euro.


Heb je in januari een bestelling gedaan? Dan ontvang je de 'Fancy Flora' PDF in een e-mail! 

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling via een betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


JANUARI EN FEBRUARI is het Sale-a-Bration!! 
Je zoekt dan bij iedere bestelling van 60 of 120 euro GRATIS iets uit! Zie sidebar en tabs bovenaan.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurencombinatie is dit. Gaaf ook dat je de paneeltjes iets verhoogd hebt opgeplakt, het zijn vaak die kleine details die jouw kaartjes zo prachtig en 'af' maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi opgebouwde kaart met al je mooie laagjes, de kleuren combi is inderdaad schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi opgebouwd de kaart. Ondanks dat het papier erg druk is maakt het dat door de kleuren hij heel rustig oogt. Heel erg leuk. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Yvonne, zo mooi hoe de kleuren op elkaar afgestemd zijn! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne