maandag 2 januari 2023

Informatie nieuwe catalogus en Sale-a-Bration

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Komende donderdag is het zover: de nieuwe Stampin' Up! voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration 2023 gaan in!! Vandaar vandaag even alles op een rijtje! Want wat houdt het is?


SALE-A-BRATION
Het jaarlijkse feestje van Stampin' Up! gaat donderdag weer beginnen!! Vanaf nu weer alleen in januari/februari en dus 1x per jaar. Wat houdt het in?
CADEAUTJES!!! Tijdens de Sale-a-Bration periode deelt Stampin' Up! cadeautjes uit!


Bij een bestelling: je kiest zelf welk cadeautje je bij jouw bestelling wilt ontvangen! Er is een speciale brochure waar de cadeautjes in staan. Bij 60 euro en bij 120 euro zijn ze uit te zoeken, maar ook bij een veelvoud ervan! De brochure kan ik vanaf donderdag ook online delen!


Host-cadeautje: Daarnaast ontvang je vanaf 375 euro (iedere bestelling vanaf 375 euro, ze tellen allemaal mee!) ook nog een hele speciale stempelset extra gratis! Deze is NIET los te koop! En dit geldt ook voor eigen bestellingen boven dit bedrag!!


INSTAPPEN als demo: Wil je zelf aan jouw eigen Stampin' Up! avontuur beginnen dit nieuwe jaar?? Stap dan ik tijdens de Sale-a-Bration!!
Er zijn verschillende opties! Jij kiest jouw instap-pakket!!
- Kies voor 230 euro aan producten (uit de lopende catalogi) en betaal 129 euro!!
- Kies voor 230 euro aan producten PLUS de mini Stampin' Up! Stans- & Emboss-machine ter waarde van 77 euro en betaal 160 euro!!
De machine is er in wit en een nieuwe kleur Boho Blue!! Ook de nieuwe kleur is gearriveerd in het magazijn! Je krijgt dus heel veel extra van 5 januari t/m 28 februari!!
Wil je instappen in mijn 'Het SU-per Team!'?? Gebruik dan deze linkjes vanaf donderdag:

Stuur me even een e-mailtje als je graag meer hierover wilt weten!
thecreativeteacup@gmail.com


NIEUWE CATALOGUS
Ook de nieuwe voorjaarscatalogus gaat donderdag in! Je kunt dus je Sale-a-Bration bestelling doen met producten uit de lopende jaarcatalogus EN de nieuwe voorjaarscatalogus!! Vooralsnog zijn er geen leveringsproblemen. Omdat er donderdag veel besteld zal worden, kan het zijn dat producten misschien op zijn in het magazijn, voor er nieuwe aanvoer is. Maar hierover informeer ik je natuurlijk!

Onderaan dit bericht vindt je alles over de bestellen!!

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

 Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 2 januari om 19.00u.
DIT IS DE LAATSTE VOOR DE FITTING FLORETS PRODUCTEN EN UITVERKOOP UIT DE NAJAARSCATALOGUS!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

De eerste bestelling voor de nieuwe catalogus is op DONDERDAG 5 januari, al heel vroeg. Geef je bestelling daarvoor door, voor 4 januari 19u!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne