woensdag 28 december 2022

KleurenKaartenTeam december

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


 En countdown naar de nieuwe catalogus!!

Ook deze maand doe ik weer graag mee met het KleurenKaartenTeam van Martina! Klik HIER om naar haar blog te gaan, te zien wat ze zelf heeft gemaakt en wat de andere dames hebben gemaakt! Dit is mijn uitwerking voor de maand december:


De 2  kleuren voor deze maand zijn: Felgroen met zilver! Ik gebruikte 'Parakeet Party' als Stampin' Up! kleur voor het felgroen.


Ik heb nieuwe en oudere (nog verkrijgbare) producten door elkaar gebruikt.

Deze komende week, tot 5 januari, ga ik proberen iedere dag op mijn Facebook-pagina (klik HIER) en Instagram (@thecreativeteacup) een post te plaatsen met een kaart, met nieuwe producten, uit de nieuwe voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration brochure! Want deze gaan 5 januari in! 

Op deze kaart zijn de letters nieuw! De woorden komen uit de set 'Love for you'. 


Ook aan de binnenkant heb ik nog wat restjes verwerkt. 


Dit is die nieuwe set:


Dat was het voor vandaag! Ook hier laat ik de komende week de uitwerkingen zien! 

Vandaag probeer ik langs te komen bij iedereen die ook meedoet aan het KKT! Anders uiterlijk morgen. Ik ben weer heel benieuwd wat iedereen gemaakt heeft met deze twee kleuren! 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Hele fijne dagen!!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is morgen, maandag 2 januari om 19.00u.
DIT IS DE LAATSTE VOOR DE FITTING FLORETS PRODUCTEN EN UITVERKOOP UIT DE NAJAARSCATALOGUS!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

De eerste bestelling voor de nieuwe catalogus is op 5 januari, al heel vroeg. Geef je bestelling daarvoor door, voor 4 januari 19u!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Vanaf 5 januari kan ik hier de nieuwe producten plaatsen. 

Wat nog leverbaar is uit de najaarscatalogus, zie je op de Stampin' Up! website!! 
Daar kom je via mijn website zie hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 31,00

12 opmerkingen:

  1. Hey Yvonne,
    Leuke kaart werd het! Doet al aan het voorjaar denken...
    Fijne feesten nog bij de overgang naar het nieuwe jaar!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kaart Yvonne, SUperleuk met die zonnestralen in dat felgroen, en die tekststempels zijn ook echt mooi. Staan ook nog op mijn verlanglijstje...
    Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, eentje om vrolijk van te worden. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke kaart, het zonnestempel past er mooi achter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een VROLIJK kaartje is dit Yvonne.....GEWELDIG met die felgroene zo'n.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart, Yvonne!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaart is het geworden in de KKT-kleurtjes!
    Nu al nieuwsgierig wat er volgende maand bij het zilver zal worden gekozen...
    Fijne jaarwisseling alvast en op naar een mooi 2023!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat gaaf weer Yvonne!! En de binnenkant ook al zooo mooi.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart in de gevraagde kleuren Yvonne. Heel mooi met die stralen , heel vrolijk vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart geeft me het gevoel dat de lente al in aantocht is, mooi gedaan.
    Fijn eindejaar
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne