zondag 25 december 2022

Stamping Sunday bloghop - Sale a Brate it!! Merry Christmas!!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.

Bloghop start om 10uur / Bloghop starts at 10 o'clock! 


Hallo!! Om te beginnen: Hele fijne Kerstdagen! Maak er mooie dagen van, zoveel als kan, met mensen om wie je geeft om je heen, met mooie oude en nieuwe herinneringen..

Het is de 4e zondag van de maand en dat wil zeggen: tijd voor een nieuwe Stamping Sunday Bloghop! Doe je mee met de bloghop? Dan hop je letterlijk over de hele wereld! 

De opdracht van deze maand was voor ons: Sale-a-Brate it! Oftewel: kaartjes maken met nieuwe Sale-a-Bration producten. En dit zijn mijn kaartjes geworden:


Ik heb twee verschillende Sale-a-Bration producten gebruikt, ieder uit te zoeken bij een bestelling van 60 euro, beide dus bij 120 euro. Het gaat om het DSP 'Day at the Farm' en de stempelset 'Thanks a Bunch' met leuke teksten (Engels) en... worteltjes!! Ze zijn heel leuk te combineren!


Op deze eerste kaart zie dat goed, want op het DSP met de kleine groenten, want ook daarop staan worteltjes:


Echt een vrolijk boerderij-thema dus!!


Op de tweede kaart heb ik afbeeldingen uitgeknipt, alleen de tekst komt uit de 'worteltjes-stempelset'. 


Hieronder zie je een foto van het DSP en de stempelset:



En dan nu hoppen!!

Ik ben weer heel benieuwd wat de anderen hebben gemaakt! Je kunt op de namen klikken om een kijkje te nemen:


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Hele fijne dagen!!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is morgen, maandag 26 december om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

De eerste bestelling voor de nieuwe catalogus is op 5 januari, al heel vroeg. Geef je bestelling daarvoor door, voor 4 januari 19u!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Vanaf 5 januari kan ik hier de nieuwe producten plaatsen. 

Wat nog leverbaar is uit de najaarscatalogus, zie je op de Stampin' Up! website!! 
Daar kom je via mijn website zie hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne