donderdag 29 december 2022

Challenges Donderdag en Countdown

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Hallo!! Ja, daar was ik alweer... Het is donderdag, dus een kaartje voor een challenge vandaag! Want ondanks dat ik even wat rustiger aan doe in de kerstvakantie, kan ik kaartjes maken niet laten ;)

De challenge van het Global Design Project loopt 2 weken en die maakte ik vorige week al.. Dus deze week een andere challenge: Colour INKspiration!! Dit is een Facebook-challenge en vind je HIER.


Deze challenge heeft maar liefst 5 kleuren:


Ik gebruikte Memories and More kaartjes en stickers uit de set 'Today is the Day'. 

Daarnaast gebruikte ik voor de COUNTDOWN naar de nieuwe catalogus/Sale-a-Bration de bloemen-stempels uit de Sale-a-Bration set 'Beautifully Happy' en in het Nederlands 'Lieve Bloemen', welke je vanaf 5 januari gratis kunt ontvangen bij een bestelling! 


De set in het Nederlands en Engels:




Een kort berichtje vandaag, maar h
eb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Een hele fijne dag!!! 
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is maandag 2 januari om 19.00u.
DIT IS DE LAATSTE VOOR DE FITTING FLORETS PRODUCTEN EN UITVERKOOP UIT DE NAJAARSCATALOGUS!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
Wil je toch al eerder bestellen? Laat het me weten! Dan kijken we samen wat mogelijk is!

De eerste bestelling voor de nieuwe catalogus is op 5 januari, al heel vroeg. Geef je bestelling daarvoor door, voor 4 januari 19u!!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Vanaf 5 januari kan ik hier de nieuwe producten plaatsen. 

Wat nog leverbaar is uit de najaarscatalogus, zie je op de Stampin' Up! website!! 
Daar kom je via mijn website zie hieronder.

 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne