donderdag 22 september 2022

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. 


Hallo!! Leuk dat je langskomt! Zo begin ik wel vaker :) Maar zo is het wel!

Vandaag een vrij kort bericht, met wel 2 challenge-kaartjes. Ik ben druk bezig met de nieuwe KwartaalKits en het KaartenBuffet @Home van volgende week zaterdag. Heerlijk om mee bezig te zijn! 

De 1e kaart is voor de challenge van Colour INKspiration, op Facebook, klik HIER.

Ik maakte de kaart met de lopende kleuren-challenge:


Ik heb veel verschillende producten gecombineerd, dat blijf ik zo leuk om te doen! 


De 2e kaart is voor het Global Design Project van deze week, klik HIER.


Het werd een kerstkaart met de mooie bundel 'Merriest Moments', met een stempelset, stansen en een embossingfolder! Ken je de opzet van de kaart? Dat kan kloppen! Ik maakte hem vorig jaar in andere kleuren :) Ik wilde hem nog een keer maken in deze kleuren.


Niet direct kerst-kleuren, maar kan toch wel zo, toch?? 



Afgelopen week mocht mijn kaartje van tussen de winnaars staan bij het #GDP360! THANKS @ Global Design Project! For choosing my card as a winner last week!


Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

-------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandag, 26 september, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is in principe de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (via webwinkel betaal je met iDeal, creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles verder ook voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de foto's hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met iDeal, creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling betaalverzoekje, overschrijving per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Benodigdheden kaart 1:

Paper Snips
[103579]
€ 13,50
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne