donderdag 2 juni 2022

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog!  If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes.


Ooooo, het is alweer een week geleden dat ik iets heb geplaatst, wat vliegt de tijd! We zitten alweer in juni.. Ongelofelijk he?! Vandaag heb ik weer 2 kaartjes voor challenges.

Ik merk dat ik challenges wel steeds lastiger vind... Aan de ene kant is het een uitdaging om uit je comfort-zone te komen, maar je wordt ook weer beperkt.. Ik doe eigenlijk liever mijn eigen ding hihi.. Dus ik ga kijken hoe het gaat de komende weken, anders ga ik er waarschijnlijk toch een andere draai aan geven.. We zullen zien :) 


Ik begin met een kaartje voor het Global Design Project, klik HIER. Het is een kleuren-challenge deze week.


Ik dacht meteen aan de kersjes, die wilde ik graag nog een keertje gebruiken, dus zo gezegd, zo gedaan!

Het 2e kaartje is compleet anders en heb ik gemaakt voor de 'Het SU-per Team' Challenge welke gisteren is begonnen! Dit is een Challenge-pagina van mij en de dames uit mijn Stampin' Up! team.je vindt hem HIER. Doe je ook gezellig met ons mee??


Het is best een lastige voor sommigen dit keer:


Ik gebruikte de lijn diagonaal: Embellishments - DSP - Ribbon (twine) en gebruikte het leuke, nieuwe DSP 'Happy Forest Friends'. Alle afbeeldingen zijn daaruit geknipt. 


Afgelopen week heb ik zeker niet stil gezeten! Naast het maken van Artisan werkstukken, had ik ook weer een team-bijeenkomst. Voor het eerst in bijna 2 1/2 jaar weer een avond in Heesch! Dat er zo lang tussen heeft gezeten door corona, is bijna niet te bevatten.. Maar het was weer als vanouds gezellig! 


Er zijn op dit moment weer acties! Je vindt ze éénmalig in de informatie hieronder. 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
ACTIES JUNI


Van 1 t/m 30 juni 50% korting op een 2e kit!! Je vindt alle beschikbare kits op stampinup.nl/sets. Daarnaast is ook de uitverkoop van de voorjaarscatalogus 2022 begonnen. Op is op!! Je vindt alle nog beschikbare producten op stampinup.nl


En als demonstratrice kun je nu al pre-orderen uit de nieuwe najaarscatalogus! 
Stap in en 'Join the fun!!'. 

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandagavond 6 juni, om 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Klik op de afbeeldingen voor meer informatie.
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Linen Thread
[104199]
€ 6,25
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. Dat zijn twee mooie kaarten geworden Yvonne, vooral de eerst vind ik erg fris en mooi. Gezellig zo'n avond met elkaar. Hier is Corona weer actief, ik heb het nu voor het eerst zelf te pakken. Beroerd hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne