donderdag 26 mei 2022

Challenges Donderdag - Fijne Hemelvaartsdag!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Fijne Hemelvaartsdag! 

Ben je een dagje extra vrij, heb je lang weekend, misschien wel vakantie of moet je gewoon werken? Het kan allemaal op deze dag! Mocht je vrij zijn: geniet ervan!

Ik heb ook vandaag weer kaartjes voor challenges gemaakt. Ik begin met de 1e voor het Global Design Project, klik HIER


Het is de bedoeling dat je de 'Designer cased'. Dat wil zeggen dat je de kaart van de afbeelding ter inspiratie gebruikt en er een eigen versie van maakt. Dit is het origineel:


Ik gebruikte dezelfde kleuren, ongeveer en de opzet van de kaart, maar dan net even anders ;)


Ik heb de nieuwe set 'Full of Love' gebruikt en de bloemen ingekleurd met Blends.

Het volgende kaartje is voor de LiftChallenge van Nicole, Marjan en Cornelie. Er is weer een leuke challenge te vinden op het ChallengeBlog, klik HIER. Er wordt gevraagd een kaart te maken met de 'Angled Ink Blending' techniek en dit is mijn kaartje geworden:


Dat viel nog niet mee... Het filmpje dat gedeeld is op de pagina van de Liftchallenge is van Yana Smakula, klik HIER. De techniek is wel heel leuk om te doen!! Ik gebruikte diverse nieuwe Stampin' Up! producten en de 5 nieuwe InColor 2022-2024 kleuren. Je vindt alle producten onderaan dit bericht. 


Ze vragen op het Color INKspiration blog deze kleuren, dus doet het kaartje ook mee met die challenge! Af en toe wel makkelijk, 2 vliegen in 1 klap ;)


En over de nieuwe InColors gesproken, heb je de nieuwe merchandise al gezien? Ze hebben hele gave bekers in de 5 kleuren! Ik deed er mezelf eentje cadeau. Het leuke is,  ze zijn niet alleen voor demo's, maar voor iedereen beschikbaar!! 


Dat was het voor vandaag! Hier heeft iedereen 4 dagen vrij, dus ik ga ook even genieten van de kleine momentjes :) 

Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen, de nieuwe catalogus ontvangen, (info over) instappen of iets anders? Laat het me weten!! Via een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag!! Tot gauw!
Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende reguliere verzamelbestelling is komende maandagavond 30 mei, na 19.00u.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €7,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks vanuit het Stampin' Up! magazijn in Frankfurt thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (Via webwinkel betaal je met creditcard of PayPal) en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt, Yvonne! De kaart voor de Liftchallenge is top, goed gelukt met de leuke techniek, hoor. Fijn dat je er weer bij bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne