woensdag 9 maart 2022

Artisan kaarten Waves of the Ocean

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Heb je het al gezien? Op de Facebookpagina en Instagram van Stampin' Up! staat sinds gisterenavond een bericht met werkstukken van 5 Artisan DesignTeam dames met voorbeelden met de producten van de 'Waves of the Ocean' collectie! 

We kregen de opdracht daar iets mee te maken. Met alle producten uit de collectie en dit is wat het geworden is: 2 kaartjes! 


De eerste kaart is voornamelijk met stansen gemaakt en vooral ook de stukjes die eruit vallen met stansen, heb ik extra opgeplakt en dus juist wel gebruikt! Met twine heb ik een soort touw geknoopt en erbij verwerkt. 


Op de 2e kaart heb ik vooral gestempeld. De witte golven zijn gemaakt met embossingpoeder, de wolken heb ik gestanst uit een post-it en al mask gebruikt voor ik met de Blending Brush aan de slag ging om het blauw te kleuren. Ik heb het cardstock daarna gekreukt en weer opengevouwen. 


De teksten in de set zijn echt heel mooi!


De set heeft veel mogelijkheden, zeker voor de komende zomer!!


Onderaan dit bericht zie je de benodigdheden uit de collectie! De bundel met stempels en stansen blijft langer in de collectie. Voor het DSP (designpapier), de Foil en de strassteentjes geldt: op is op! 

 Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne dag nog!! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik komende MAANDAG 14 maart om 20.00u

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com

Waves Dies
[158840]
€ 42,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne