zondag 6 maart 2022

Creation Station Bloghop - Rainbow Rearrange

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

 Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Hallo!! Hey there! Welkom op deze zondag-blogpost! 

Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Rainbow Rearrange'! Dat wil zeggen: iets maken met regenbogen, maar dan anders dan 'normaal'. Dus geen standaard regenboog :) Ik heb een aantal werkstukken om te laten zien:


Ik gebruikte de set 'Rainbow of Happiness' uit de voorjaarscatalogus, samen met de stansen. 

Op de 1e kaart kleurde ik een regenboog met Blends op een strook Basic White cardstock. De regenboog zelf stanste ik uit Champagne Foil! Extra feestelijk! 


Van de 2e kaart heb ik een Shaker Card gemaakt, met Silver Foil op de achtergrond en zilveren embossing op de letters. Alleen de hartjes zijn gekleurd!


En heb je een tijdje terug mijn watermeloen-kaartje gezien?? Dat is natuurlijk de regenboog op een wel heel andere manier! Stempel de regeboog in geel of oranje en je kunt er ook een citroen of sinaasappel mee maken! Met een beetje fantasie :) 


En ook deze kaart zag je al eerder, zo kun je een beetje een abstracte kaart maken met de regenboogstansen:


Dat waren mijn ideeën! Ik hoop dat je er iets mee kunt! 

En dan nu: hoppen!!!

 


Je begint vandaag vooraan bij Kathy Brown Kartak, klik HIER (THIS BLOG IS THE START/THE BEGINNING OF THE HOP).

Vanuit hier hop je naar Mikaela Titheridge! Klik HIER of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE ).

 

Wil je een blog terug? Dan ga je naar Elizabeth Price, klik HIER (ONE BLOG BACK).

 Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!thecreativeteacup@gmail.com of gebruik het contact-formulier in de sidebar! 

Fijne zondag! 

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling doe ik MORGEN, MAANDAG 7 maart om 20.00u

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.30u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

---------------------------------------------------------------------------------------

Wil je meer informatie over gebruikte producten? 
Klik op de afbeeldingen hieronder!
 Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net (klik HIER). 
Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com


Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

3 opmerkingen:

  1. Oh wow ... What truly fabulous inspiration here ... even a watermelon rainbow slice. Brilliant x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love, love , love each of your cards--such great ideas in each one! I think my favorite is the silver shaker card.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne