dinsdag 14 december 2021

Laatste kerstkaarten?

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hoi allemaal!! Eindelijk weer een berichtje hier op mijn blog! Wat vliegt de tijd... Ik ben afgelopen week druk bezig geweest met het versturen van de kerstkaarten en de nieuwe Stampin' Up! catalogi. Ook heb ik nog wat kaarten bij moeten maken, ik kwam er nog tekort :) Daarom vandaag een berichtje met weinig tekst en veel foto's, van de laatst-gemaakte kerstkaarten! 


Deze kaarten maakte ik voor de kaarten-swap met dames uit mijn team! Iedereen die meedoet, maakt een x-aantal (zoveel als er dames mee doen) kaarten, stuurt deze naar mij op, ik verdeel ze en iedereen krijgt hetzelfde aantal kaarten, maar dan verschillende, weer terug! Zo kunnen we ideetjes opdoen! Dit waren mijn kaarten..


Onderstaande kaarten maakte ik met behulp van een kit om cadeaulabels te maken. Ik maakte er kaartjes van naar eigen idee!


Onderstaande 3 kaarten maakte ik met de laatste restanten uit mijn KwartaalKits van afgelopen kwartaal! Alle restanten zijn nu op en ik ben al druk bezig met het maken van de nieuwe KwartaalKits voor het 1e kwartaal van 2022.


Links een Easy-shakercard, in het midden een Floating-diecut-card en rechts een kaart met restjes lint en strookjes DSP. 


Hierboven zie je nog twee Easy-shakercards, oftewel 'Makkelijke schudkaarten'! Deze ga ik morgen tijdens de LIVE op mijn Facebookpagina (10uur, klik HIER) ook maken, want ik wil nog wat kerstkaarten op voorraad maken, mocht ik er onverwacht nog willen versturen.. Zie ik je morgen daar??

UITERSTE besteldatum voor kerst: MORGEN, woensdag 16 december! Bestel je later, dan is de kans heel grot dat het niet meer voor kerst aankomt.

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 december! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com.

NIEUWE PRODUCTEN KAN IK HIER PLAATSEN VANAF 4 JANUARI. 

VOOR VEEL KERST-PRODUCTEN GELDT NU: OP IS OP!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne