woensdag 15 december 2021

Challenges Woensdag, nog een keer ;)

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! Klik HIER voor mijn oude blog, met blogposts van heel wat jaartjes. If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hoihoi! Leuk dat je langskomt! Ook deze week is het nog een keer Challenges Woensdag, want de bloghop is een weekje verplaatst, naar morgenavond :)  Ik heb twee kaartjes om te laten zien! 


Deze eerste 'Christmas-Cookies' kaart is voor het Global Design Project, #GDP322, een schets-callenge, klik HIER:


Ik gebruikte de schets letterlijk. Ik maakte met ronde sculp-stansen de basis voor de koekjes, 2x per koekje, met foam ertussen. Bij het linker-koekje heb ik een jam-koekje gemaakt, door een hartje uit het koekje te stansen en op de onderkant rood cardstock te plakken, met een laagje 'Shimmery Christal Effects'. Net echt toch?? De teksten komen uit de set 'Sweets and Treats', welke ons helaas gaat verlaten..

Onderstaande kaartjes zijn voor de Facebook-challenge ColourINKspiration, klik HIER.


Het is altijd een kleuren-challenge en deze keer:


Ik maakte meteen VIER kaartjes met de nieuwe bundel 'Rainbow of Happiness'. Want met het uitstansen van de regenboog, stans je in 1 kleur alle vier de maten bogen, dus kun je meteen 4 kaartjes maken!! Deze gave bundel is vanaf 4 januari te bestellen (mits leverbaar). 


Dat was het voor vandaag!! Morgenavond om 20u is er dus een bloghop! Kom je dan ook nog even kijken??

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 20 december! 
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com.

NIEUWE PRODUCTEN KAN IK HIER PLAATSEN VANAF 4 JANUARI. 

VOOR VEEL KERST-PRODUCTEN GELDT NU: OP IS OP!!

1 opmerking:

  1. Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt Yvonne....en zo mooi afgewerkt!
    Bedankt voor je mooie kerstkaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne