dinsdag 23 november 2021

Black Friday & iets-te-vieren actie!

 Vrijdag is het Black Friday, dat is je vast niet ontgaan... 

Ik heb voor het 3e jaar op rij een eigen Black Friday actie in elkaar gezet! Ontvang vanaf morgen (woensdag 24 november) t/m maandag (de verzamelbestelling van maandag 29 november 19u)

15% korting op ALLE ZWARTE producten van Stampin' Up!

EN ontvang ook nog eens 15% korting op één artikel naar keuze!


Waarom geef ik deze korting? Omdat ik OP Black Friday, vrijdag 26 november, 8 jaar demo ben! Daarnaast is ook onze jongste, Max, jarig. Maar ook omdat ik 3e van Nederland ben geworden en ik het Artisan Design Team zit. Genoeg redenen om iets te vieren! Ook met jou!!

Geef je bestelling uiterlijk maandag door, voor de verzamelbestelling voor maandag 19u en maak gebruik van deze kortingen! Je vindt hieronder alle producten die meedoen! 

Je kunt ook op de producten klikken voor meer informatie. Omdat de korting alleen bij mij geldt, kun je alleen via mij bestellen: thecreativeteacup@gmail.com

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


Card Display
[153610]
€ 36,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Sponge Daubers
[133773]
€ 6,00
Blender Pens
[102845]
€ 14,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne