woensdag 24 november 2021

KleurenKaartenTeam November

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


 Het is de laatste woensdag van de maand! Dus tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina! Iedere maand staan 2 kleuren centraal, waar alle deelnemers een kaart mee moeten maken. Één kleur schuift door van de maand ervoor en één nieuwe kleur wordt toegevoegd! Het is vaak een hele uitdaging, maar het is weer gelukt! En deze keer werden het 2 kaartjes! Klik HIER om naar het blog van Martina te gaan, daar kun je haar eigen kaart bewonderen en de lijst met alle deelnemers vinden!


De kleuren deze maand zijn: Poederroze en okergeel! 

Of voor mij in Stampin' Up! namen: Blushing Bride en BumbleBee!


Ik maakte 2 heel verschillende kaarten, met verschillende producten, maar met dezelfde kleuren! Het zijn twee kleuren die ik zelf waarschijnlijk nooit verzonnen had om kaarten mee te maken, maar dat is dus juist het leuke!! De eerste is een kaartje met keuken-gerei: What's Cooking??


Ik gebruikte 2 Stampin' Up! sets door elkaar: Measure of Love en What's Cooking? Je vindt alle benodigdheden en eventueel bestel-informatie onderaan dit bericht.


De 2e kaart is een bloemen-kaart: 


Ik maakte de achtergrond met DSP (designpapier) in de juiste kleuren en kleurde de bloemen in met inkt en een waterpen. 


Ik kom zo snel mogelijk bij iedereen een kijkje nemen! 
Maak er een mooie dag van! 

Kijk voor mijn Black Friday & iets-te-vieren-actie in het bericht van gisteren, klik HIER.




Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 29 november! 
LET OP!! Dit is de laatste bestelling voor de uitverkoop van de najaarscatalogus begint op 1 december! Daarna geldt voor de producten die ons gaan verlaten: op is op!

Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

Klik op onderstaande abeeldingen om de producten te bekijken en eventueel te bestellen. 

De bloemenset 'Blessings of Home' komt in de nieuwe voorjaarscatalogus en kan ik vanaf 4 januari hier plaasten.

Water Painters
[151298]
€ 14,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

------------------------------------------------------------------------------------
START MET SU-PER KORTING!!!
Instap-actie van 4 t/m 30 november




16 opmerkingen:

  1. 2 schitterende kaartjes in de gevraagde kleuren met leuke details Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Yvonne,
    wat een leuke kaartjes zijn het! Een heel leuke set ook. EN dat vind ik dus ook zo leuk aan het KKT, dat je wordt uitgedaagd kleurencombinaties te maken die je zelf niet snel kiest.. verrassend vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten!! Vooral die met de weegschaal vind ik erg mooi. Misschien ook omdat het eens wat anders is.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaartjes in de gevraagde kleurencombi. Vooral die met de weegschaal vind ik top.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaarten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes. Je ziet wel waarom jij gekozen bent om in het designteam te komen. Prachtig gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een mooie kaarten. Ze zijn geweldig
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Yvonne,

    Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

    Jij hebt hier wel twee hele leuke kaarten gemaakt... Ben vooral fan van de kook-kaart, wat een mooie achtergrond maakte je!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig, deze kaartjes, Yvonne. Ik gebruikte juist Delightful Dijon voor mijn okergeel 😊
    Die what’s cooking set is tof zeg! (Die andere ook, trouwens)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twee hele mooie kaartjes, da's genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij toch een kei in het maken van geweldige kaarten. Zo ook weer in deze toch wel lastige kleurencombinatie. Wat gaaf en die zwarte accenten maakt het helemaal af. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, twee zalige kaartjes heb je gemaakt ! heel erg mooi, helemaal in de kleuren van de foto, meer dan geslaagd dus ! top
    helemaal leuk zijn je kaartjes geworden en wel 3 ! Wat heb jij je lekker laten gaan. Een andere kleur combineren mag uiteraard wel. Zolang maar de kleurencombo duidelijk aanwezig blijft en primeert is er helemaal geen probleem. Dat is bij jou helemaal goed zo !
    bedankt om weer mee te doen deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. SUper Yvonne, 2 toffe KKT-kaartjes. De bloemenkaart is heel mooi, de kookkaart vind ik prachtig met de gestempelde achtergrond en alle toffe kookspulletjes
    groetjes
    NAncy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat zijn ze leuk! De kook-kaart is zo tof! Zo mooi gemaakt met alle items erop !
    De bloemenkaart is dan weer eerder romantisch en ook prachtig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaartjes Yvonne....heel erg leuk gedaan in de KKT kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne