donderdag 7 oktober 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the top left to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je langs komt! Hoe gaat het met je?? Ook lekker aan de knutsel vandaag? Of misschien wel aan het werk? Of misschien naar de beurs in DenBosch? Ik had (bijna) alle 'moeten-dingen' van mijn lijst afgestreept en wilde graag nog een kaartje maken.. Dat is gelukt!

Eergisteren had ik al een kaartje gemaakt voor de LiftChallenge. Deze keer vragen de dames een wiebelkaart met vellum op de bovenste helft. Klik HIER om naar het blog te gaan en de mooie voorbeelden te bekijken. Ik maakte onderstaand kaartje:


Een kerstkaartje met het 'Whimsy and Wonder' DSP. Het lieve meisje komt uit de host-set 'Seasons of Fun' en ik kleurde haar in met Blends, in de kleuren van het DSP.


Het kaartje kan blijven staan en kan wiebelen. De cadeautjes en de bomen zijn allemaal uit et DSP geknipt.


Het 2e kaartje heb ik vanochtend gemaakt, voor de nieuwe challenge van het Global Design Project #GDP312, klik HIER.


Het is de bedoeling dat je het kaartje van de designer 'cased'. Je haalt dus inspiratie uit het kaartje en maakt daar een eigen versie mee. 


Ik heb de opzet van de kaart gebruikt en de watercolor in de hoeken, alleen dan op de bladeren van de achtergrond-stans. 


Dat was het voor vandaag! Twee heel verschillende kaartjes voor weer twee hele leuke uitdagingen!! Heb je ergens vragen over, wil je iets bestellen of iets anders? Laat het me weten!!

Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT- & BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 11 oktober!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! Je kunt dan betalen door overschrijving, via betaalverzoek of contant. 
MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel en dan verzorg ik alles graag voor je!

Wil je meer informatie over gebruikte producten? Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen (betaling met creditcard of Paypal): yvonnespikmans.stampinup.net. Voor betaling per bank of contant, stuur je bestelling naar mij thecreativeteacup@gmail.com. 

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerst wiebelkaart heb je gemaakt in leuke kleuren, weer eens wat anders!
    Je zonnebloemen kaart vind ik ook erg mooi, die achtergrond stans is prachtig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei heel mooie kaartjes! Die voor de lift is heel leuk! En die met de bloemen vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sc hattig kaartje v oor de Liftchallence.Jammer dat die stempel alleen voor hostess is. En het tweede kaartje met de zonnebloemen is ook prachtig.
    Lieve groeten,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer bij bent Yvonne. Je kaartje voor de liftchallenge is zo snoezig! Maar ook je zonnebloemen kaart is heel mooi met die prachtige achtergrond stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaarten heb je gemaakt! De Wiebel met zo'n leuk tafereel! En prachtig ook die zonnebloemen en apart gekleurde blaadjes. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super leuke en sfeervolle kaart heb je gemaakt! Mooie leift en ook je andere kaart mag er weer zijn.
    Leuk dat je weer met ons meedoet! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne