woensdag 8 september 2021

KaartenBuffet @Home World CardMaking Day en December Daily pakket!

 Vandaag heb ik een kort (reclame-) bericht voor jullie..

De 1e online (thuis-) workshops zijn gepland! Er komen er nog meer, maar dit is het begin.


Zaterdag 2 oktober World CardMaking Day!

7e editie KaartenBuffet @Home

Wat is er leuker dan 'samen' op deze dag kaarten maken? Ik heb weer een Buffet voor jullie geopend :) Opgeven kan vanaf nu t/m zondag 19 september. Ik maak met één bundel 6 heel  verschillende kaarten, zodat je kunt ondervinden wat je allemaal met deze bundel kunt maken. Alle materialen zitten in de kits, de bundel koop je (en is dus voor jezelf) en via de 6 YouTube filmpjes leg ik je stap-voor-stap uit hoe je de kaarten kunt maken! 

Schuif je ook gezellig aan??



December Daily! Hele maand december 2021

2e editie! Pakket nu verkrijgbaar!

Doe je mee? Vorig jaar heb ik dit voor het eerst gedaan en het was een SU-cces! En vooral heel leuk om te doen. In het pakket zit alles compleet voor het maken van een album over de hele maand december. Nagenoeg iedere dag in december geef ik je inspiratie en inspireren we elkaar door het sturen van foto's van de pagina's via een speciale What's app groep. Maak van deze december een maand om nooit meer te vergeten! En bestel jouw pakket nu! Heb je al iets uit het pakket? Dan mag je voor hetzelfde bedrag daarvoor iets anders uitzoeken!



Vandaag doe ik een extra verzamelbestelling! De nieuwe PaperPumpkin kit is uit! Op is op.. En ook is er een nieuwe kerst-kit aan het assortiment toegevoegd. Je vindt ze op de website: stampinup.nl/sets Bestellen kan via mij of rechtstreeks in mijn webshop, vanaf nu! 

Fijne dag en hopelijk tot gauw!!

Lieve en Creatieve groetjes, Yvonne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne