dinsdag 7 september 2021

Simple Stamping - Iedereen kan het!!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je langskomt!

Gisteren zijn we hier allemaal weer opgestart na de schoolvakantie! Even wennen aan een nieuw ritme, nu de oudste naar de Middelbare school gaat, maar dat zal vast snel wennen! Ik vind het wel weer fijn om even wat uren op een dag mijn werk (Stampin' Up!) weer geconcentreerd te kunnen doen hihi..

Vandaag heb ik een kaartje met een YouTube video voor je, met 'Simple Stamping', eenvoudig stempelen. 


Ik gebruikte daarvoor deze twee sets:

  

De gratis Sale-a-Bration set 'Textures and Frames' en de 'Nuts about Squirrels' set. 


De kleuren die ik gebruikte zijn de kleuren van de DutchCardLovers challenge die nog t/m vrijdag loopt. Heb jij al mee gedaan? Klik HIER om naar het blog te gaan.


Hoe ik de kaart gemaakt heb, zie je in de video, klik op de afbeelding om naar YouTube te gaan:


Veel kijk-plezier! Heb je vragen? Stuur me een berichtje! En kijk voor alle informatie over de gebruikte producten en het bestellen ervan onderaan dit bericht.

Bestel je bijvoorbeeld de 'Nuts about Squirrels' set, met kleurtjes inkt, zwarte inkt, Basic White papier en een clear-blok? Dan krijg je er (bijvoorbeeld) de 'Textures and Frames' gratis bij!! 

Tot gauw! 

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne


---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 13 september!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 19.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of najaarscatalogus 2021 en Sale-a-Bration brochure online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Stampin' Scrub
[126200]
€ 22,00
Stampin' Mist
[153648]
€ 13,25

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, bedankt voor je fijne filmpjes en duidelijke, rustige uitleg. Door omstandigheden heb ik een beperkte concentratie en zijn eenvoudige kaartjes fijn om tussen door te blijven doen dus ideeen zijn welkom als beginnende SU-per. Ik hoop dat ik gauw weer genoeg energie heb om er meer werk van te maken want jou filmpjes zijn wel erg inspirerend thanks hopelijk gaan we weer veel van je zien komende tijd.
    Creatieve groet Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne