woensdag 11 augustus 2021

Challenges Woensdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Voor je het weet... Is er alweer bijna een week voorbij!! Een week waarin de nieuwe catalogus en Sale-a-Bration zijn ingegaan en ik heb al heel wat bestellingen mogen verzorgen, dankjulliewel!! Ook het KaartenBuffet is geweest! Ik kijk weer terug op een geslaagde 6e editie, op naar nummer 7!! 

Tussen de bedrijven door heb ik nog twee kaarten gemaakt voor lopende challenges. Normaal gesproken plaats ik deze op donderdag, maar omdat ik morgenavond meedoe aan een bloghop, plaats ik dit bericht vandaag, anders zitten de 2 berichten zo dicht op elkaar..


De eerste kaart is voor de nieuwe LiftChallenge! Marjan, Cornelie en Nicole zijn weer begonnen. Ze vieren het 10-jarig bestaan van de LiftChallenge!! Klik HIER. Ik geloof dat ik nagenoeg vanaf het begin zo'n beetje heb meegedaan en doe nog steeds met heel veel plezier mee: Gefeliciteerd dames! Op naar de volgende 10 jaar. De challenge is: kies zelf een kaart en lift deze. Nou heb ik op mijn laptop heel wat afbeeldingen van kaartjes die ik ter inspiratie wil gebruiken. Zo ook een kaartje van mijn Stampin' Up! collega Elizabeth Price, van Seeing Inkspots (klik HIER). En dit was een mooie gelegenheid om te liften! 

De bovenste foto is de kaart van mijzelf en hieronder zie je het origineel van Elizabeth:


Ik heb er een kerstkaart van gemaakt, met dezelfde opzet, dezelfde kleuren en producten die ik nu nog kan bestellen voor je. Het origineel is al wat ouder en de producten zijn niet meer te krijgen. Ik ben heel blij met het eindresultaat.

Het tweede kaartje is voor het Global Design Project, klik HIER.


De opdracht deze week is: Case the Designer! Kortom: gebruik het voorbeeld-kaartje ter inspiratie en haal er onderdelen uit om zelf een kaartje mee te maken. Ik heb dit keer niet letterlijk ge-cased, maar heb er de volgende onderdelen uit gehaald:
Opzet met 1 basisfiguur in het midden, vierkante kaart, zwarte randjes ronde de tekst en de kleuren!
(I used 1 figure in the middle, square card, black around the text and the colours)


Ik had nog wat afdrukjes van deze set liggen en wilde er al langer een kaartje mee maken, dus een mooie gelegenheid om dat te doen!!


Ze zijn wel echt heel leuk, de afbeeldingen en de maan komt uit een andere set, maar past natuurlijk wel echt bij het onderwerp!!


Dat was het voor vandaag!! Heb je vragen over de kaarten of over de producten? Laat het me weten! Een hele fijne dag nog!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

5 opmerkingen:

  1. Wat cool! Je bent de eerste en gelijk met een knaller van een kaart. Super mooi en veel sprekender dan het origineel. Tof dat je ook nu weer met ons meedoet en deze mooie kaart hebt uitgezocht om te liften. Als er nog meer van dit soort beauties voorbij komen gaat het nog behoorlijk lastig voor ons worden ;-)
    Dank je wel voor het meedoen met onze jubileum challenge Yvonne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaartjes weer Yvonne. Ik ben altijd benieuwd wat jij gaat maken voor de liftchallenge. De kaart die je uitgekozen hebt is inderdaad heel mooi maar jouw kerstkaartje in deze warme tinten vind ik stiekem nog nog mooier! Heel leuk dat je mee doet met onze jubileum challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel heel mooi gelift Yvonne, prachtige kaart! Ik vind net als de dames boven mij jouw kaart mooier :)
    Fijn dat jij er altijd bij bent met mooie bijdragen, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende liftkaart Yvonne....zo leuk gedaan!
    Ook je tweede kaartje is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne