vrijdag 6 augustus 2021

Challenges Vrijdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Welkom op mijn blog! Leuk dat je langskomt!

Vandaag geen Challenges Donderdag, maar Challenges Vrijdag.. De kinderen hebben hier inmiddels alweer 2 weken vakantie erop zitten, tijd vliegt! Tussen de bedrijven en tijd met de jongens door heb ik deze week 2 kaartjes gemaakt!


Het eerste kaartje heb ik gemaakt tijdens mijn Facebook LIVE van afgelopen woensdag. Ik gebruikte het paarse kaartje met dahlia's van eerder deze week, voor dezelfde opzet en om te laten zien dat met andere kleuren en anders DSP, het kaartje er heel anders uitziet! 

Ik maakte het kaartje ook meteen voor de nieuwe challenge van het Global Design Project, klik HIER. Het thema is 'Flower Power'!! De Delicate Dahlias is een stempelset welke je uit kunt zoeken tijdens de Sale-a-Bration, bij een bestelling van 120 euro. 


Ik gebruikte het You're a Peach DSP, zonder de perziken, maar met bloemetjes. Zo kun je het DSP heel anders gebruiken en voor andere gelegenheden, zonder het fruit! Ik gebruikte opnieuw goud-embossing voor de lijnen, omdat ik het bijtje erbij wilde gebruiken en die is ook goed :)


Het tweede kaartje is voor de challenge van de Colour INKspiration #ci104.


De kleuren van challenge #104 zijn zwart - wit en Cherry Cobbler. Ik bleef in 'het fruit hangen', niet letterlijk dan hihi.. Maar ik wilde de Sweet Strawberry set weer eens gebruiken! 


Ik heb het zwarte vlak ge-embossed met wit poeder, ik heb de takjes met bladeren en bloemetjes gestempeld op zwart. En daarna veel onderdelen met Cherry Cobbler (donkerrood) toegevoegd. Het is een combinatie van verschillende sets geworden!


Je vindt alle materialen onderaan dit bericht! Ook de binnenkant kreeg weer een kleine versiering..


Dat waren de kaartjes voor vandaag!! Het zal vanaf nu echt minder zijn dat ik berichten plaats tijdens de grote vakantie.. Ik kom er gewoonweg bijna niet aan toe.. Afgelopen week is het KaartenBuffet @Home de deur uit gegaan, zijn de filmpjes gemaakt en verstuurd, maar ook de nieuwe catalogus is ingegaan! De eerste bestellingen zijn gisteren opgehaald en naar het postkantoor gebracht! 


Vandaag wordt het administratie bijwerken en opruimen ;) 
Dankjewel voor het lezen van mijn bericht en een hele fijne dag/fijn weekend!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 9 augustus!
NIEUWE NAJAARSCATALOGUS EN SALE-A-BRATION!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). Klik op de afbeeldingen hieronder!! Of ga naar: yvonnespikmans.stampinup.net

Kaart 1   

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Multipurpose Liquid Glue


Kaart 2

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. Prachtige professioneel uitziende kaarten Yvonne. Vooral de eerste vind ik top met die kleurtjes en de gouden embossing. Fijne vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne