dinsdag 6 juli 2021

Stamp Kissing Technique met YouTube video

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo lieve volger!! Of misschien kom je zomaar even voorbij op mijn blog, leuk dat je 'er bent'!! Wist je dat je volger van mijn blog kunt worden? In de rechter sidebar, iets naar beneden, kun je jezelf toevoegen! Dankjewel als je al volger bent of wordt!!

Vandaag wil ik twee kaartjes delen, welke ik gemaakt heb voor mijn nieuwste YouTube video. Ik gebruik daarin de 'Stamp Kissing' techniek! Een techniek die ik al ruim voor mijn Stampin' Up! tijd toegepast heb, maar al een tijdje op de planken ligt om ook met Stampin' Up! producten te proberen. 


De twee kaarten zijn hetzelfde in opzet, alleen de kleuren zijn anders. Links in een pasteltint 'Soft Sea Foam', links in wat fellere kleuren, Coastal Cabana, Mango Melody en Coastal Cabana. Het zijn slimline-kaarten van 10x21cm.


Met pasteltinten komt de techniek beter uit!


Met fellere kleurtjes kan het ook en ziet het er net weer even anders uit.


Wat heb ik precies gedaan?? Dat zie je in de YouTube video!! Klik op de afbeelding hieronder en je kunt hem meteen bekijken. Ik laat 2 verschillende toepassingen zien. De andere toepassing verwerk ik nog op een kaartje en deze komt later online.


Ik hoop dat je het leuk vindt om (weer eens) te zien! Ik ben benieuwd! Veel plezier alvast als je het ook gaat proberen.

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 12 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

DSP ACTIE 1 juli t/m 2 augustus


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Je kunt ook op onderstaande afbeeldingen klikken, dan ga je automatisch naar de website! Voor het bekijken van de producten en eventueel bestellen:


Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

  1. Wat een leuke techniek, weer super goed uitgelegd. Dankjewel.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne