zondag 4 juli 2021

Creation Station Bloghop - Texture

   Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


 Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET

Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Texture'! Kortom: projecten met embossing! Dat kan met embossingfolders, -paste of -poeder. Dit is mijn bijdrage, een kaartje:


Ik heb producten uit een nieuwe kit gebruikt als basis op een Basic White kaart. In de kit (set) 'You are my Anchor' zitten hele leuke onderdelen om mini-kaartjes en doosjes te maken. Maar ik heb er een eigen kaart op 10x15c,mee gemaakt.  


De blauwe achtergrond in een basis-kaartje wat je eigenlijk dubbelvouwt, maar ik heb hem in zijn gehaal gebruikt, een klein randje eraf gesneden. Daarna heb ik hem met een embossingfolder met dots bewerkt en op de kaart geplakt. Verder zit alles in de kit, op het bootje na, deze komt uit de stempelset 'Sweet Farewell'.


Bovenaan de kaart heb ik met gouden embossingpoeder nog een tekst gemaakt, uit diezelfde stempelset. Ook het 'gold foil' geeft wat extra 'texture'. 


En zo zijn de kit/set You are my Anchor' en de stempelset 'Sweet Farewell' hee goed te combineren! Je vindt alle benodigdheden onderaan dit bericht. De kit is nu te bestellen! Hiervoor geldt op = op. Je vindt alle beschikbare sets online op: stampinup.nl/sets (klik HIER).

En dan nu: hoppen!!


Vanuit hier hop je naar mijn collega Andrea Tracy-Tucker!! Klik HIER of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE).

Wil je een blog terug? Dan ga je naar mijn lieve collega Sara Levin, klik 
HIER (ONE BLOG BACK).
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je naar Kathy Brown Kartak, klik HIER (START AT THE BEGINNING).

Veel hop-plezier en een hele fijne zondag!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 5 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

DSP ACTIE 1 juli t/m 2 augustus


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Je kunt ook op onderstaande afbeeldingen klikken, dan ga je automatisch naar de website! Voor het bekijken van de producten en eventueel bestellen:

Gilded Gems
[152478]
€ 8,50
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

  1. Wow! Such a great way to use this kit--the "upgrades" with the embossing folder and gold embossing are perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness, what fabulous creativity. Such layers and detail ... wonderful card xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie maritieme kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne