zondag 18 juli 2021

Kaartjes!!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is zondag! Hoe is het met je? Ik hoop goed... Dat je geen hinder hebt ondervonden van het hoge water.. Wat was/is het spannend.. Mocht je er wel 'middenin' zitten, heel veel sterkte!!

Ik heb twee kaartjes welke ik wil laten zien.. De eerste heb ik zomaar gemaakt, omdat Stampin' Though the Catalogue' voorbeelden met deze set vroeg, afgelopen donderdag. Het is: Shaded Summer uit de jaarcatalogus!


De stansen kun je NIET vinden in de catalogus, want deze zijn niet te koop! Je kunt ze vanaf 3 augustus GRATIS uitzoeken tijdens de Sale-a-Bration en je vindt ze daardoor in de speciale brochure. Ook het grijs/zwart met witte streepje zit in een pak DSP uit de SAB (afkorting Sale-a-Bration). 
De gebruikte kleuren zijn Granny Apple Green, Melon Mambo en Mango Melody. Op de achtergrond heb ik de stempels met Smoky Slate gestempeld, maar eerst afgestempeld, zodat ze op de achtergrond heel zacht van kleur zijn.


De 2e kaart is er eentje uit een serie, welke ik maakte voor een kaarten-swap met dames uit mijn team! 


Het thema was 'zomer'. We waren met 10 dames die meededen. We maakten allemaal 10 dezelfde kaarten, houden er eentje voor onszelf en iedereen krijgt dan 9 verschillende kaarten andere kaarten terug! 


Ik maakte een achtergrond met een waterpen en werkte de kaart op met Timeless Tropical en Biggest Wish.


Alleen de tekst 'Enjoy your summer' heb ik geprint..

Dat was het voor vandaag! Morgenavond ben ik er weer, met de Stamp Impressions bloghop. Tot dan!! Maak er een mooie zondag van! 

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 19 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

DSP ACTIE 1 juli t/m 2 augustus


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Vanaf 3 augustus kan ik hier de linkjes plaatsen naar de nieuwe producten.

2 opmerkingen:

  1. Mooie laagjes en wat een prachtige tekst ook, gr Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met mooie bloemen en tekst. Ook de kaarten voor de swap zijn mooi geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne