donderdag 15 juli 2021

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is donderdag! Tijd voor Challenges Donderdag!! Ik hoop dat je niet teveel last hebt van de vele regen die valt.. Hier is echt al zoveel gevallen, maar gelukkig geen hinder.. Alleen op de snelweg hier vlakbij..

Kom je voor het eerst voorbij? Welkom op mijn blog! Mijn naam is Yvonne Spikmans - Van Bruggen en ik ben Stampin' Up! demonstratrice in Boxtel, Noord-Brabant. Hier op mijn blog vind je informatie over Stampin' Up!, producten en acties. Tevens laat ik zelfgemaakte voorbeelden zien, allemaal met Stampin' Up! Op donderdag laat ik voorbeelden zien die ik naar aanleiding van challenges gemaakt zijn. Dat zijn verschillende uitdagingen die online te vinden zijn. Heb je vagen? Of kan ik je ergens mee helpen? Laat het weten! 



Deze 1e kaart is voor de wekelijkse challenge van het Global Design Project, klik HIER. De challenge deze week is de 300e challenge! Ik red het niet om iedere week mee te doen, maar probeer er altijd zoveel mogelijk mee te doen! Deze week is 'Case the designer'. Je gebruikt de voorbeeldkaart ter inspiratie!


Het watercolor-effect zit erin, de strookjes aan de zijkant, de tekst op zwart.. Maar dan met een eigen draai eraan :)

De 2e kaart is voor de challenge van mij en mijn eigen team, op onze speciale Facebookpagina: Het SU-per Team! Challenge-pagina, klik HIER. We hebben nu de challenge lopen 'Christmas in July/Summer'. Daar kun je alle kanten mee op! 


Ik maakte een tropische kerstkaart!!


De challenge ging al in op 1 juli, toen had ik nog geen nieuwe producten, dus gebruikte ik een echt oude, houten stempelset! 


Doe gezellig met ons mee!! Vanaf nu zie je hier natuurlijk vaker kerstkaartjes, met wel nieuwe producten. 

Maak er een mooie dag van, ondanks de regen! 
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 19 juli!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

DSP ACTIE 1 juli t/m 2 augustus


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.  
Vanaf 3 augustus vind je daar ook de link naar de najaarscatalogus en 2e Sale-a-Bration!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 
yvonnespikmans.stampinup.net

Vanaf 3 augustus kan ik hier de linkjes plaatsen naar de nieuwe producten, zoals het zwart-wit lint op de 1e kaart. 

Artistic Dies
[155371]
€ 42,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne