zondag 6 juni 2021

Dutch Card Lovers nieuwe challenge!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Het bericht voor de Creation Station Bloghop van vandaag , vind je HIER vanaf 14.00u


Er zijn alweer 2 weken voorbij, op het blog van Dutch Card Lovers, dus tijd voor een nieuwe challenge! Deze keer heeft mede-DesignTeam-lid Nicole de challenge bedacht: een mini slimline kaart! Een heel leuk formaatje: 16 x 8,5cm. Ik maakte als voorbeeld een zomers reis-kaartje! Want ja, stukje bij beetje kan het weer!!!


Ik heb 2 Stampin' Up! sets gebruikt. De palmbomen komen uit 'Timeless Tropical, welke al langer in het assortiment zit en de nieuwe set 'Sweet Farewell'. Dat was één van de 1e sets die op mijn lijstje stond.. Tja, met een toeristische opleiding, blijft dat kriebelen ;) Je vindt alle gebruikte materialen onderaan dit bericht.


Benieuwd wat de andere dames gemaakt hebben? Klik dan HIER om naar het blog te gaan en doe gezellig met ons mee!! 

Vanaf 14u dus nog een bericht vandaag! Fijne zondag! 
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 7 juni.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

3 opmerkingen:

  1. Een geweldige kaart Yvonne. Ik krijg zowaar zin in vakantie. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele gave kaart met de naderende zomervakantie Yvonne. Mooie inspiratie-kaart voor de nieuwe challenge.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne