zondag 6 juni 2021

Creation Station bloghop - InColor Floral Frenzy

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

 Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET

Het 1e blogbericht van vandaag is voor Dutch Card Lovers, klik HIER


Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'InColor Floral Frenzy'! Kortom: projecten met gemixte InColor kleuren, uit de series 2020-2022 en 2021-2023! Dit is mijn bijdrage, een kaartje:


De kleuren kunnen heel mooi gemixt worden!! Ik gebruikte:
InColors 2020-2022: BumbleBee en Just Jade
InColors 2021-2023: Pale Papaya, Polished Pink en Fresh Freesia

Voor de gebruikte materialen en hoe te bestellen, kijk even onderaan dit bericht.

En nu wil je vast verder hoppen!!


Vanuit hier hop je naar mijn zeer getalenteerde collega en Artisan Design Team Member uit de UK: Martin Stone!! Klik HIER of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE).

Wil je een blog terug? Dan 'vlieg' je naar AustraliĆ«, naar Denita Wright-Smee, klik HIER (ONE BLOG BACK).
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je (nog een keer) naar de UK, naar Mikeala Titheridge klik HIER (START AT THE BEGINNING).

Veel hop-plezier en een hele fijne zondag!!
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 7 juni.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

In Bloom Bundle
[156208]
€ 59,25
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

4 opmerkingen:

  1. Oh how super cheerful, I love it. Such a playful looking card x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met deze schitterende bloem Yvonne.
    Nog bedankt voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag van je heb ontvangen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is gaaf! Ik ga zeker meedoen, heel leuk om eens een kleine slimline te maken. Ben benieuwd wat je er nog allemaal op kwijt kunt...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne