dinsdag 8 juni 2021

Kaarten 5e KaartenBuffet @Home 5 juni

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Let op!!! Lange post met veel kaarten :) 


Hallo!! Leuk dat je (weer) even langskomt vandaag!! Hoe is het met je? Ik hoop goed, naar omstandigheden... Het weer is wel echt heel fijn! Ik hoop dat je ervan kunt genieten!!

Ik hobby/werk gewoon lekker door! Afgelopen weken ben ik druk geweest met het 5e KaartenBuffet @Home. Dat was afgelopen zaterdag, maar diegene die zich hebben opgegeven, kunnen het volgen wanneer ze willen, via YouTube filmpjes die voor hen beschikbaar blijven.

Deze editie hebben we 6 verschillende projectjes gemaakt met de Hand-penned Petals stempelset/bundel. Hierbij de projectjes! Te beginnen met kaart 1, een romantische kaart met blauw:


Kaart 2 was er eentje met het bijpassende DSP en de kant-en-klare kaarten en envelop die zo te koop zijn:


Met frisse lente-kleurtjes!


Kaart 3 was een 'out of the box' kaart in vintage kleuren, Cumb Cake met zwart en wit:


De bloemen zijn ingekleurd met een wit potlood:


Kaart 4 is een kaartje met het mooie 'You're a Peach DSP':


Met 2 tags erop...


Kaart 5 is weer een heel andere, met een mask-techniekje en goud erop:


En als laatste een doosje!


Een foto van alle 6 de projecten bij elkaar! Het zit er weer op... 


Ik ga kijken of ik dit over 2 maandjes nog een keer doe of na de zomer weer opstart, misschien zelfs wel weer 'in het echie'!! Dat zou toch wel SU-per zijn! Maar even afwachten... Wordt vervolgd! Zo word het KaartenBuffet @Home verzonden:






Heb je vragen of wil je meer weten? Laat het me weten!!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

---------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is volgende week maandag 14 juni.
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2021-2022 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 
Kijk voor lopende acties in de sidebar!!

Voor de informatie over de gebruikte producten: Klik op de onderstaande afbeeldingen en bekijk alle informatie op mijn Stampin' Up! website. Je kunt alles bekijken en eventueel ook meteen bestellen  (betaling met creditcard of PayPal). 

Er zijn veel verschillende producten gebruikt, hieronder een overzicht van de 'belangrijkste':

Paper Snips
[103579]
€ 12,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne