zondag 4 april 2021

Creation Station - Sweet treat packages

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 15.00u / Bloghop starts at 15.00h CET


Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! En om te mee te beginnen:

VROLIJK PASEN!!

Vandaag een bericht met inspiratie voor de nieuwe bloghop van het 'Creation Station' team! Hop je mee met deze wereldwijde bloghop?? Het thema is deze keer 'Sweet Treat Packages'! Dus een verpakking voor iets lekkers. Omdat het vandaag Pasen is, wilde ik daarvoor iets doen! 


Links is een doosje en rechts is een kaart. Het ontwerp maakte ik voor mijn 4e KaartenBuffet @Home welke gisteren officieel was. Ik heb een voorkant van een kaart gebruikt op een doosje!


Het is een mini verzenddoosje, een mini PaperPumpkin box, waar je iets in kunt doen om te verzenden, maar ook om iets in te geven! Ik gebruikte de Double Oval Punch om de strik mee te maken. En wat zit er in het doosje??? Juist! Eitjes :) 


Dit is nog even een betere foto van de kaart:


Zowel de strik al de eitjes zijn gemaakt met de Double Oval Punch en deze blijft in het assortiment. Het DSP komt uit de laatste Sale-a-Bration en is helaas niet meer verkrijgbaar. De gebruikte set is 'Springtime Joy'. De afbeeldingen zijn ingekleur met Blends.


Hieronder nog een Paaskaartje en een overzichtje van alle 6 de kaarten uit mijn KaartenBuffet @Home. Allemaal gemaakt met de producten van deze keer: de stempelset 'Springtime Joy' en de Double Oval Punch'. De datum voor de 5e editie is al bekend: 5 juni!  Maar je kunt de kaarten maken wanneer jij wilt!



En nu wil je vast verder hoppen!!


Vanuit hier hop je naar mijn collega Sara Nell Langland, klik HIER
of klik op de afbeelding hierboven (NEXT UP, CLICK ON THE IMAGE)

Wil je een blog terug? Dan ga je naar Elisabeth Price, klik HIER (ONE BLOG BACK)
En begin je liever vooraan? Dat kan ook, dan hop je naar Kathy Brown Kartak, klik HIER (START AT THE BEGINNING).

Een hele fijne Paas-zondag en blijf gezond!! 
Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 5 april. 
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 

Klik op de producten hieronder om ze te bekijken en/of te bestellen in mijn online webwinkel: 

2 opmerkingen:

  1. Love your 4th CardBuffet @Home Yvonne! 6 lovely cards from the 'Springtime Joy' stamp set and the 'Double Oval' punch. I thought the cards were gong to be inside the box BUT it had to be EASTER Chocolates! Lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great idea for using the Double Oval punch--love the bow on your sweet card and box!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne