dinsdag 6 april 2021

Kaarten van mijn 4e editie KaartenBuffet @Home

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Vandaag een kort berichtje, maar met wel 6 kaartjes! Het zijn de 6 kaarten uit mijn KaartenBuffet @Home van afgelopen zaterdag! Tijdens dit buffet stonden de stempelset 'Springtime Joy' en de Double Oval punch centraal en ik heb er 6 verschillende kaarten mee gemaakt, met daarop de ste en de pons verschillend toegepast!


Er zijn al dames aan de slag gegaan en zij hebben al een paar of zelfs alle kaarten al af! Ze ontvangen van mij kitjes met alle overige materialen (6 verschillende dus) en ze krijgen linkjes naar de YouTube filmpjes die ik gemaakt heb, zodat ze zelf, wanneer het uitkomt, aan de slag kunnen met het maken van de kaarten!


Deze Delftsblauwe kaart is gemaakt met producten uit de 'Boho Indigo medley' en de kippenhok-stansen (nog verkrijgbaar t/m juni).


De kaart hieronder is gemaakt met de dot-coloring techniek die ik al vaker gebruikte de afgelopen week :) Zo kon ik uitleggen hoe dit werk!


De overige materialen zijn DSP uit de Hemelse Hortensia suite en houten figuurtjes.


De kaart hieronder is een wat drukkere kaart met het schaapje, konijn en de vlinder.


De schubjes zijn gemaakt met de Double Oval Punch, net als het labeltje.


De onderstaande kaart komt je misschien bekend voor, een vergelijkbare kaart maakte ik al eerder.


En de laatste twee stonden ook in het bericht van afgelopen zondag!
Dat waren ze! 
Wil je ook met een kit aan de slag? Op 5 juni volgt de 5e editie! Meer info volgt. Maar Stampin' Up! brengt ook een kit uit! 


PAPER PUMPKIN KIT
Wist je dat er vanaf volgende week dinsdag een speciale, wereldwijde PaperPumpkin kit te koop is? Hij heet 'Bouquet of Hope'. Je kunt nu al doorgeven als je hem wilt ontvangen! Dan bestel ik hem die ochtend voor je mee! Het is een complete kit met daarin alle materialen voor €26,00 #158442


Fijne dag nog en tot gauw!!

Lieve & Creatieve groetjes, Yvonne

-----------------------------------------------------------------------------------------
BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is MORGEN, maandag 5 april. 
OOK VOOR DE PRODUCTEN VAN DE RETIRED-LIJST! OP = OP!!
Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling uiterlijk door voor maandag 17.00u, via een e-mailtje. 
De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail of via mijn Stampin' Up! webwinkel (link in de sidebar) en dan verzorg ik alles graag voor je!

------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 of MiniCatalogus voorjaar 2021 online inkijken? 
Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. 

De nieuwe jaarcatalogus gaat in op 4 mei 2021.
Voor (nieuwe) demo's geldt een pre-order van geselecteerde producten van 1 april t/m 3 mei 2021. Wil je dat ook? Stap in!! 

Klik op de producten hieronder om ze te bekijken en/of te bestellen in mijn online webwinkel: 

2 opmerkingen:

  1. Het blijven SUper leuke kaarten Yvonne, ik heb ze net op mijn blog geplaatst, lees onderaan mijn blogbericht maar even.

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne