zaterdag 16 januari 2021

Team Utopia Bloghop!

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Daar ben ik weer, met alweer een bloghop! Vandaag houden we een hop(je) met leden uit team Utopia, van mijn upline Miranda Mols! We willen je voorbeelden laten zien met nieuwe producten, uit de nieuwe MiniCatalogus en uit de Sale-a-Bration brochure!

En ja, dan moet je dus gaan kiezen waar je mee wilt gaan werken.. Dat viel nog niet mee, want er zijn zoveel leuke producten! Maar ik heb een bundel en een stempelset gekozen die hier al in de kast stonden, maar waar ik nog niet mee gewerkt had: de Friendly Flamingo bundel en de Sale-a-Bration (afgekort SAB) stempelset Corner Bouquet, welke je in januari en februari gratis uit kunt zoeken! Dit werden mijn werkstukken (het bleef niet bij één of twee kaarten hihi):


Uiteindelijk werden het 3 kaarten en 2 labels! Ik begin met een kaartje wat 
alleen met de Friendly Flamigo bundel is gemaakt, dus met stempels en stansen:


In de stansset zitten ook stansen om een flamingo te maken zonder de 
stempelafdruk, die heb ik op deze labels verwerkt:


Bij de andere twee kaarten heb ik de SAB-set Corner Bouquet toegevoegd!
In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik met de set moest, maar hij is 
echt prachtig om achtergronden mee te maken!


Op de laatste kaart zit de SAB-set echt op de achtergrond.


Dit is de meest bewerkelijke kaart, ik vind de zachte kleurtjes uit het Sand and 
Sea DSP echt prachtig!


Ik heb dit pakket samengesteld om deze kaartjes te kunnen maken en de 
Sale-a-Bration set gratis uit te kunnen zoeken:


Bundel Friendly Flamingo met stempels en stansen  #156212 €45.75
Sand & Sea DSP #154288 €14.00

 

Opal Rounds #154289 € 9,00
GRATIS Corner Bouquet stempels Sale-a-Bration #155273

Met inkt en cardstock erbij kun je zo aan de slag met zomerse pastel kaarten!
Je vindt alle benodigdheden iets verder naar beneden in dit bericht, net zoals de informatie om eventueel de producten te kunnen bestellen!

En dan nu: hoppen!!!

Wil je verder hoppen? Dan hop je naar mijn uppie, Miss Utopia herself: 
Miranda Mols! Klik HIER of op de pijl hieronder! 


Wil je vanuit hier een blog terug? Dat kan natuurlijk ook! Dan hop je naar
mijn collega Marieke Bart, klik HIER of op de pijl hieronder!



Heb je vragen over iets rondom Stampin' Up!, laat het weten! Ik help je graag! Meer info over bestellen en de gebruikte producten vind je iets verder naar beneden in dit bericht. 

Veel hop-plezier!!

Lieve en Creatieve groetjes, Yvonne x


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE
Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! 

Flamingo Dies
[154313]
€ 30,00
Opal Rounds
[154289]
€ 9,00
Blending Brushes
[153611]
€ 14,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00
  

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in gegaan! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 18 januari. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk voor 17.00u die middag, via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 
Let er wel even op dat de levering langer zal duren door de enorme drukte bij UPS.

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sideba

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi deze kaartjes Yvonne,met super leuke pinguins erop!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo, jij bent lekker los gegaan! Prachtige kaarten allemaal en ik moet wel even lachen om Rosina, ze ziet pinguins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creaties.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent weer lekker bezig geweest! De kleuren passen zo goed bij elkaar. De flamingo's waren me eigenlijk nog niet opgevallen in de gids, haha...oeps...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Yvonne, ik vind met name de kleurencombinaties erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke creaties weer. Ze lijken uit je handen te schieten. Erg mooi, stuk voor stuk. Nu wil ik mijn flamingo ook gaan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij toch een kei in het combineren van al die leuke spulletjes.. echt geweldig mooi weer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne