donderdag 10 december 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - New Beginnings

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h
PAS OP: Lange post met werkbeschrijving! 


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Leuk dat je even voorbij komt! Vandaag komt het 'Feel Good Stampin' bloghop-team weer in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: New Beginnings! 

De feestdagen en Oud & Nieuw komen in zicht. Ik wilde eerst een kaartje voor dat laatste maken.. Maar ik kreeg niets uit mijn handen waar ik tevreden mee was. Dus heb ik het onderwerp anders bekeken en heb ik nu een kaartje gemaakt met nieuwe producten, uit de nieuwe MiniCatalogus en Sale-a-Bration! Dat is ook weer een nieuw begin en wel op 5 januari, dan gaan beide in! Hieronder vind je mijn bijdrage:


Een kaartje met de SU-per leuke nieuwe set Kangeroo and Company! Ik was er meteen helemaal weg van! En met de bijpassende stansen maak je in een handomdraai leuke kaarten!


Het DSP (desinpapier) op de achtergrond is het 'Oh so Ombre' DSP uit de Sale-a-Bration. Ja, dit kun je uitzoeken bij een bestelling van 60 euro! Je krijgt dan echt een compleet pakje DSP met verschillende kleuren van dit DSP! 


Op de achtergrond stempelde ik het envelopje met Granny Apple Green, de kleur van het DSP. De kangoeroes zijn ingekleurd met Blends. En de epoxy hartjes en twine horen officieel bij een andere hee leuke serie, maar maakten de kaart net even af..

Het bericht gaat hieronder verder als je meer wilt weten over hoe ik de kaart gemaakt heb en de producten! Wil je door hoppen, dan klik je op één van de namen van de andere dames!


-------------------------------------------------------------------------------------------
Meer uitleg over de kaart. Dit is wat ik gebruikte en maakte:


Ik heb eerst de kangoeroes gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met Blends. Daarna heb ik ze uitgestanst.


Als je ook de stansen hebt,, heb je naast de figuurtjes uit de stempelset vaak ook extra's! Het leuke van deze set is ook, als je de grote kangoeroe uitstanst, zit er meteen een gleufje in haar buidel! In de stempelset zitten allerlei afbeeldingen van dingen die je in de buidel kunt stoppen!


Zo ook een kleine kangoeroe:


Leuk he?! Ik knipte de voorpootjes van de kleine kangoeroe in, zodat de brief die ik hem wilde laten vasthouden, ook echt 'in zijn pootjes zit'.


Kijk:


Daarna heb ik de kaart verder afgewerkt, met de vlakken DSP, tekstjes en op de achtergrond gestempelde envelopjes! 

Dat was 'm!! De komende weken zal je meer nieuwe producten voorbij zien komen! Misschien nog wat kerst, maar ik ben nagenoeg klaar met kerstkaartjes maken :) 

Fijne avond en tot gauw!

 Lieve groetjes, Yvonne



--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! De nieuwe producten kan ik erbij zetten vanaf 5 januari.




De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in aantocht! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 14 december na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk vanmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

6 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne