dinsdag 15 december 2020

Challenges Dinsdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 


Hallo! Leuk dat je langskomt op deze dinsdag! Het is vandaag al Challenges Dinsdag, omdat ik donderdag meedoe met een bloghop onder Nederlandse SU-demo's. Om de berichten een beetje te spreiden deze week, vandaag dus ook vast een berichtje!!

We blijven lekker kaartjes maken, ook om de zinnen te verzetten en om te versturen. Want ja, de lockdown is er.. Het was te verwachten.. Maar dat de kinderen vanaf morgen 5 weken thuis zijn, daar had ik (en denk vele ouders met mij) niet op gerekend.. Dus ik moet echt weer even omschakelen en kijken wanneer ik tijd heb voor mijn eigen werk.. Maar komt ook wel weer goed!

Het zijn 2 kaartjes geworden, met producten uit de najaarscatalogus en een nieuwe set, welke verkrijgbaar is vanaf 5 januari! Zie je al welke set dat is? :)


Ja! Met de teckeltjes!! Echt zo leuk! En ik heb er kerstkaartjes mee gemaakt.
Het zijn twee nagenoeg dezelfde kaartjes, op een paar kleine dingen na! Ze doen mee met de challenge van het Global Design Project, #GDP271. Klik HIER om naar het blog te gaan.


Daarbij passen ze beide :) 


Bij de challenge van het '4 Seasons Challenge Blog' worden sneeuwvlokken gevraagd. Dus maakte ik één van beide kaartjes met DSP, met sneeuwvlokken erop! Geen blauwe, maar witte op rood.
Klik HIER om naar het blog te gaan.


Ik gebruikte de 'landschap-stans' uit de Pines bundel (helaas niet meer verkrijgbaar), stanste deze één keer uit een stuk Whisper White cardstock en had meteen voor 2 kaarten de basis! Bij het bovenste kaartje zit de lijn bovenaan en bij het onderste kaartje beneden. Ik heb de stans niet in het midden gebruikt!


Verder is de opzet van de kaart hetzelfde! Maar met een ander DSP op de achtergrond en een ander hondje uit de set.


Leuk zijn ze he?! Je kunt hem als demo al bestellen (wordt nu al demo!) of vanaf 5 januari voor iedereen. Kijk voor de overige producten iets verder naar beneden in dit bericht. Let er wel op: veel uit de najaarscatalogus gaat er uit en is misschien zelfs al uitverkocht! 


Donderdag heb ik weer een nieuw bericht! Voor een bloghop. Hop je dan mee??

 Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan! Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje. Hieronder zie je de producten die ik gebruikt heb. Klik erop en je komt rechtstreeks in mijn webwinkel om ze te kunnen bekijken en/of bestellen! De nieuwe producten kan ik erbij zetten vanaf 5 januari. 

De nieuwe MiniCatalogus voorjaar 2021 en Sale-a-Bration brochure januari/februari is in aantocht! Wil je ook een exemplaar ontvangen? Stuur me een email en ik zorg dat er eentje naar je toe komt! thecreativeteacup@gmail.com

Denk je er zelf aan om demo te worden? Dan krijg je standaard korting op je bestelling en kun je producten eerder bestellen! Kom in mijn gezellige 'Het SU-per Team!' en 'join the fun'!! Je leest er alles over onder het tabje bovenaan deze pagina!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 21 december na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk vanmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kerstkaartjes weer! Ik kan me voorstellen dat het met jongere kinderen even schrikken is als ze ineens weer thuis les moeten hebben. Gelukkig komt de kerstvakantie er bijna aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en geinige kerstkaartjes Yvonne.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaartjes, mooi met de hondjes!
    Bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt voor de sneeuw challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.
    De allerbeste wensen voor 2021 en laten we er weer een mooi creatief jaar van maken.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne