donderdag 3 december 2020

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

De nieuwe Mini Catalogus en Sale-a-Bration brochure komen eraan! Wil je ook graag een exemplaar ontvangen? Stuur me een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com


Donderdag is challenges-dag hier op mijn blog! Welkom! Leuk dat je even voorbij komt!

Ik heb weer een kaart voor een challenge gemaakt, dit keer voor het Global Design Project. Ik probeer daar iedere week aan mee te doen, omdat het een echte Stampin' Up! challenge is en omdat ik het leuk vind om mezelf uit te dagen! Met challenges probeer je toch vaak weer eens iets anders dan de gebruikelijke, favoriete producten!


Deze week is er een kleuren-challenge #GDP269, klik HIER om naar het blog te gaan.
Ik maakte er een slimline kerstkaart mee! Ik heb er nog een aantal te gaan, dus pak ik iedere gelegenheid om nog een kerstkaart te maken! 


Ik heb de leuke stempelset 'Festive Post' gebruikt, waar het autootje met de boom in zit, maar ook de poststempeltjes met sneeuwvlokjes. De overige producten komen uit o.a. een Memories & More kit en een kaart-kit. De grote strik maakt de kaart net een cadeautje!


Het is echt een van-alles-bij-elkaar-kaartje geworden :)


Alle materialen zijn van Stampin' Up! en kun je eventueel bij mij bestellen!! Wil je jouw kerst-producten of -cadeautjes op tijd in huis hebben? Bestel dan VOOR 9 december!!

Ik heb geen lijstje met producten, omdat ik de meeste producten niet (meer) kon invoeren. Zodra de nieuwe catalogus ingaat, zal dit weer up-to-date zijn! 

Totaal verrast was ik toen ik ook afgelopen week nog een keer in de top 3 stond bij het Global Design Project, nu met de mannen-kaart!!! Thanks everyone for choosing my card as a #GDPwinner !!



Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------


PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is maandag 7 december na 17.00u. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk vanmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.




4 opmerkingen:

  1. Wow,.....wat een super gaaf kaartje Yvonne.....schitterend!
    Gefeliciteerd met je topper....ook al zo'n mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Yvonne, heel leuk al die accentjes
    en gefeliciteerd met je toppertjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart, mooie strik.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne