maandag 30 november 2020

Dutch Card Lovers - (b)engeltjes

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog. 

Nieuwe catalogus! Vanaf morgen kan ik deze bestellen! Wil je ook graag een exemplaar ontvangen? Stuur me een e-mail: thecreativeteacup@gmail.com


Hallo!! Leuk dat je langskomt! Ik heb weer twee kaartjes om te laten zien :) Ze zijn beide voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers! Gisteren is de challenge begonnen en ik maakte dit keer twee kaartjes ter inspiratie als DT-lid. De opdracht deze komende twee weken is: Maak een kaart met minstens één engeltje erop! Klik HIER om naar het blog te gaan!

Ik ging zoeken in mijn stempel-verzameling en kwam erachter dat ik helemaal geen engeltje had! Dus ik moest creatief zijn... Dus mijn eerste engeltje is een echt bengeltje geworden!!


Het is een ezeltje uit de geweldig leuke set die vanaf 5 januari uit te zoeken is tijdens Sale-a-Bration!! Je ontvangt hem GRATIS bij een bestelling van 60 euro! Ik heb hem letterlijk vleugels gegeven, gemaakt met vellum en de Butterfly duet Punch.


De lucht is zelf gemaakt met de nieuwe brushes! Ook verkrijgbaar vanaf 5 januari. Ze zitten verpakt per 3 stuks en kosten €14,50. Ze zijn echt heel fijn om mee te werken! 


De vleugeltjes zitten alleen aan de onderkant vastgeplakt:

Het tweede engeltje is een 'paperpiece' engeltje, samengesteld uit geponste en gestanste figuurtjes! Heel anders dan het eerste kaartje, maar met dezelfde achtergrond.


De woorden komen uit de set 'Peace and Joy' en passen er helemaal bij! 


Hieronder laat ik zien hoe je het engeltje kunt samenstellen:


De tekst aan de binnenkant komt uit de set 'Christmas means More' en past bij de engeltjes!


Dat was het voor vandaag! Doe je gezellig met ons mee met de challenge?
En heb je vragen over producten of wil je iets bestellen? Ik help je graag! 

Fijne dag!!

Lieve groetjes, Yvonne


--------------------------------------------------------------------------------------------------


PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANAVOND, maandagavond 30 november! Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door uiterlijk vanmiddag voor 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!
De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorg ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

5 opmerkingen:

  1. Oh jee.. zo een collectie en dan geen engelen... wat heb je dat heerlijk creatief opgelost! Vaak ontstaan op deze manier de leukste kaarten dat zie je hier maar weer! Je kerstezel is hilarisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg gaaf die twee kaartjes van jou, zo creatief gedaan! ik moest ook meteen lachen toen ik de kerst ezel voor e eerste keer zag :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, ik vind de achtergrond echt prachtig. Heel creatief opgelost dat gebrek aan engeltjes...
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een gave kaartjes allebei heel erg creatief zeg. Echt zo grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die ezelengel is toch helemaal geweldig! De 'echte' engel is ook prachtig. Mooie achtergronden, heel (aan)sprekende kaarten.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne