donderdag 17 september 2020

Challenges Donderdag

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!


Donderdag, challenges-dag! 

Leuk dat je (weer) even voorbij komt!! En vanavond en ik er nog een keertje, met de 'Feel Good Stampin' Bloghop' welke een weekje verzet is. Maar nu eerst een kaartje en 2 extra kaartjes voor de nieuwe challenge van het Global Design Project! Klik HIER om naar het blog te gaan.

Ik maakte de 3 kaartjes tijdens een Facebook Live op mijn Facebook-pagina gisterenochtend. Vanaf komende week houd ik zo vaak mogelijk op woensdagochtend om 10u een Facebook Live op mijn speciale Facebook VIP-pagina. Lijkt het je ook leuk om erbij te zijn of de filmpjes terug te kijken? Klik dan HIER, wordt lid van de pagina en wie weet tot volgende week!!

De LIVE van gisteren kun je HIER terugkijken, op mijn gewone Stampin' Up! Facebookpagina. 


Deze week mogen we aan de slag met een schets voor challenge #GDP258. Ik heb 3 kaartjes 
gemaakt, maar laat deze blauwe in Misty Moonlight meedoen..

Ik heb de schets iets vrij bewerkt op deze kaart, niet helemaal letterlijk.


Ik stempelde de wereldbol met Just Jade (groen) en heb hem daarna ingekleurd met een Misty Moodlight Blend. Dan lijkt de wereldbol wat 'echter'. 


Dit zijn alle drie de kaartjes van de LIVE, allemaal gemaakt met de schets, allemaal anders!


Alle kaarten zijn gemaakt met het DSP 'Flowers for every Season'. Daarin zit dus letterlijk
DSP (designpapier) voor alle seizoenen, in de nieuwste 5 InColor kleuren.


In de LIVE heb ik ook uitgelegd hoe je kunt stempelen in 2 kleuren, zoals je ziet 
op de kaart hierboven en hieronder, de tekstjes.


Je kunt het DSP mooi combineren met diverse stempelsets, zoals de wereldbol op de 
eerste kaart en de zonnebloem op deze laatste.


Benieuwd wat ik gebruikt heb aan materialen? Kijk dan even onder mijn naam bij 
product-informatie, dan kun je doorklikken naar een complete benodigdheden-lijst.

Tot vanavond!!

Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!

*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 21 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------

INSTAP ACTIE!!
Van 1 t/m 30 september is er een speciale instap-actie! Begin aan jouw eigen Stampin' Up!
avontuur en stap in, in mijn 'Het SU-per Team!'. Je leest er alles over onder het speciale
tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne