donderdag 17 september 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Tags, bags and boxes

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h


Hallo! 
Welkom op mijn blog! Leuk dat je even voorbij komt! Een weekje later dan normaal 
(gewoonlijk de 2e donderdag van de maand), komt vandaag het 'Feel Good Stampin' bloghop-team
in actie. We hopen je met deze bloghop een 'Feel Good'-gevoel te kunnen geven. Vandaag is het thema: Tags, Bags and Boxes! Oftewel labeltjes, zakjes/tasjes en doosjes. Hieronder vind je mijn bijdrage:


Ik heb een set gemaakt waar alle drie inzitten, tags, een bag en een box! 
Allemaal met dezelfde set 'Beautiful Friendship' in de Brights-kleuren Melon Mambo,
Gorgeous Grape, Granny Apple Green en Pacific Point.



Het zakje kun je kant en klaar bestellen. Leuk om een klein cadeautje of snoepjes
in te doen. Lint eromheen, label eraan en klaar!


Ook maakte ik een doosje met een kaart erbij..


Het doosje is ook kant en klaar: een mini Paper Pumpkin box. Deze is normaal gesproken
wit en kun je dus zelf bestempelen. Hij past door de brievenbus en kan dus ook verstuurd
worden! 


Ik maakte de labels heel wat keer, voor alle dames in mijn team, met een cadeautje en
een persoonlijke boodschap erbij.


Om te zien hoe ik alles gemaakt heb, kun je mijn YOU TUBE FILMPJE bekijken!
Daarin leg ik precies uit hoe/wat en kun je het zelf thuis ook maken. Klik op het fimpje
om hem op YouTube zelf te kunnen bekijken en abonneer je op mijn kanaal! 


Wil je een overzicht van alle gebruikte materialen? Ik heb hier vast de benodigdheden voor de bananen-kaart! Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!
*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


Inmiddels benieuwd naar wat de andere dames gemaakt hebben? Dan kun je in de lijst 
hieronder op hun naam klikken. Zo hop je verder door Nederland :) Veel plezier!!  


Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 14 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------

INSTAP ACTIE!!
Van 1 t/m 30 september is er een speciale instap-actie! Begin aan jouw eigen Stampin' Up! avontuur en stap in, in mijn 'Het SU-per Team!'. Je leest er alles over onder het speciale tabje bovenaan deze pagina of klik HIER

5 opmerkingen:

  1. Wat een gave set heb je gemaakt. Heel leuk met de Beautiful Friendship stempelset!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie verpakkingen en labels. Mooi in die frisse kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verwennerij alle drie de onderwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij staat hier 'life' voor mij op mijn bureau... prachtig!! De video gaat in mijn playlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat leuk en mooi!!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne