maandag 14 september 2020

Dutch Card Lovers - Plaids

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!


Hallo!! Welkom op mijn blog!
Het is maandagochtend als ik dit type.. We hebben een vol, maar heel fijn weekend
achter de rug. Zaterdag ben ik met onze jongste een dagje naar de Efteling geweest. 
Voor het eerst in alle achtbanen, behalve de Baron, geweest. Hij vond het geweldig!
En mama ook ;) en gisteren Rob en de oudste opgehaald in Dishoek, Zeeland. Zij
waren zaterdag met de trein daarheen gegaan en hebben een nachtje bij opa op de 
camping doorgebracht. Dus zo loop je in de Efteling en zo zit je op het strand! Heerlijk..

Maar nu weer aan het werk! Vandaag heb ik een kaartje om te laten zien, welke ik maakte
voor de nieuwe challenge van Dutch Card Lovers (klik HIER). Het is de bedoeling dat
je een plaid op de achtergrond maakt. Er zijn verschillende manieren en die vind je op het blog!


Ik gebruikte stroken cardstock en werkte de kaart daarna verder af. Het is weer een kaartje
in zwart-wit met felle kleurtjes: Melon Mambo, Bermuda Bay en Granny Apple Green.


Ook de binnenkant is bewerkt..


Het koppeltje en de teksten komen uit de set 'Silhouette Scenes' en de bloem
met bladeren uit 'Floral Essence'.



Ik wens je een hele fijne dag, in goede gezondheid!! En heb je vragen over iets 
wat betreft Stampin' Up!? Laat het weten! Ik help je graag. Vandaag na 17u gaat
er weer een verzamelbestelling de deur uit! 

Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is vandaag, maandag 14 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------

INSTAP ACTIE!!
Van 1 t/m 30 september is er een speciale instap-actie! Begin aan jouw eigen Stampin' Up!
avontuur en stap in, in mijn 'Het SU-per Team!'. Je leest er alles over onder het speciale
tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER

2 opmerkingen:

  1. Ik had al gezien wat een superweekend je had op andere social media, heerlijk hoor!
    Je kaart vind ik echt schitterend, heel apart hoe jij de plaid achtergrond maakte en erg mooi! Ook qua kleur toppie en dan de binnenkant... een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart sprong echt in het oog in mijn leeslijst Yvonne, mooi die felle kleurtjes in combinatie met zwart. Het stelletje erop is heel lief en ook je binnenkant is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne