donderdag 10 september 2020

Challenges Donderdag

 Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!


Goedemorgen!

Welkom op een nieuwe 'Challenges Donderdag'! We zitten alweer bijna half september..
En ondanks dat we de komende week nog warme dagen gaan krijgen (zeggen ze), begin
je om je heen ook al de herfst te zien.. Ik vind het altijd heerlijk en diegene die mij al 
langer volgen, zullen inmiddels wel weten dat mijn favoriete seizoen weer aanbreekt :)
Mijn kaartje hieronder is in stijl!


Dit kaartje heb ik gemaakt voor de Liftchallenge van Cornelie en Marjan. Nog net op tijd!
Klik HIER om naar het blog te gaan en de mooie voorbeelden te zien.  Het is de bedoeling
dat je een 'Easel' kaartje maakt, een kaartje wat rechtop kan blijven staan.


 Ik maakte er een herfst-kaartje van met een stempelafdruk uit de 'Free as a bird' stempelset. 
Je kunt de vogeltjes inkleuren zoals je wilt! En ik maakte er dit keer roodborstjes van.. Mijn
favoriete vogeltje dichtbij huis. Ik heb even gespiekt op internet ;)


Ik heb de kaart verder opgewerkt met DSP (designpapier) uit de set 'Guilded Autumn' en
een blad uit de 'Love of Leaves' stansset. De kleine bladeren en eikeltjes zijn ook uit het
DSP  geknipt.


Kijk hieronder even bij het kopje 'Product-informatie' voor de link naar de 
benodigdheden-lijst. Dat was het voor dit bericht! 

Owja, ik heb nog wel een beetje extra inspiratie! Ik heb nog wat laatste kaarten gemaakt
met mijn eigen Paper Pumpkin kit. Met wat Whisper White cardstock voor basiskaarten 
erbij heb ik in totaal 11 kaarten kunnen maken met de kit. Op een paar zonnetjes na, is
de kit nu helemaal op.. Ik heb de meeste kaarten zelf ingevuld.. Hierbij de kaarten ter
inspiratie. De kit is NOG TE BESTELLEN!








Tot een volgende keer!!

Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!

*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 14 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

-----------------------------------------------------------------------------------------

INSTAP ACTIE!!
Van 1 t/m 30 september is er een speciale instap-actie! Begin aan jouw eigen Stampin' Up!
avontuur en stap in, in mijn 'Het SU-per Team!'. Je leest er alles over onder het speciale
tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER

4 opmerkingen:

  1. Prachtig herfstkaartje heb gemaakt voor de liftchallenge Yvonne..mooi indeze warme kleurtjes
    en wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt met die cardkit...stuk voor stuk echte toppertjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie liftkaart in herfstige stijl met mooi gebladerte en leuke Roodborstjes, een van mijn favoriete vogeltjes. Ook je andere kaarten zijn schitterend! Fijn dat je weer meelift met ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een plaatje! Prachtige kleuren, papier en kleurwerk. Erg mooie uitwerkning Yvonne!! Dank je wel weer voor je deelname nij de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi herfst easelkaart heb je gemaakt.
    Je andere kaarten zijn ook echt prachtig, wat een mooie kleuren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne