zondag 6 september 2020

Bloghop Creation Station - Tool Time!

  Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous blog!

Bloghop start om 15.00 uur / Bloghop starts at 15.00h CET

Pas op: Lange post met tips en trucs!! :)

Hallo!! Welkom op deze zondag-blogpost! 
Het is weer een bloghop-bericht, maar nu voor een nieuwe blophop. Ik ben gevraagd om vanaf nu me te doen met het 'Creation Station' team! Echt zo ontzettend leuk, dus ik heb meteen ja gezegd :) 


Ik voel me zeer vereerd om met zoveel creatieve collega's van over
de hele wereld mee te mogen hoppen! Vandaag dus mijn eerste bijdrage! Het thema deze maand is: Tool-Time! We laten dus onze favoriete Stampin' Up! tools zien en hebben 
hiermee werkstukken gemaakt. Ik maakte deze kaart.




Dat was meteen een moeilijke keuze! Want Stampin' Up! heeft veel fijne tools! Maar uiteindelijk 
heb ik gekozen voor de 'woord- en alfabet- stansen. Waarom? Omdat ik het zo leuk vind om te 
puzzelen met letters en van losse letters en losse woorden nieuwe teksten te maken! Zoals op de 
foto hieronder met de woorden 'Cherry Cola'.

 

De letters 'Cola' zijn gestanst met het 'Playful Alphabet', uit een stuk Whisper White
cardstock wat ik gesponst heb met Real Red en Early Espresso inkt.


De letters van het woord 'Cherry' komen van stansen uit de set 'Love you more than'.
'Ch' komt van 'Chocolate' en de andere letters uit andere woorden. Je knipt de letters
los en plakt ze dan weer aan elkaar! Zo kun je dus met woord-stansen weer nieuwe
woorden maken!


Maar ook andere afbeeldingen :) Zoals de kersjes! 


Dit zijn rondjes uit de letter 'O' uit de alfabet-set...


En de steeltjes komen van de hoofdletter 'L' van 'Love'!! Tja, soms moet je echt
even creatief denken, maar dat maakt het juist zo leuk!! Knippen doe je met de PaperSnips
schaar van Stampin' Up! Echt een SU-per fijn schaartje, ook voor fijn werk, ik kan niet
meer zonder.

Verder heb ik voor deze kaart ook een pons gebruikt (die zijn ook zoooo fijn!) van het potje
en daarbij zijn 'shaker-figuurtjes' van plastic, al voorzien van plakranden. Je kunt daarin 
verschillend schudmateriaal gebruiken, zoals het Sequin assortiment van de foto.


En met alles bij elkaar krijg je dus deze kaart :) Een stukje onder mijn naam, onderaan
dit bericht, vind je een link naar de benodigdheden-lijst! Daarop staat alles wat ik gebruikt heb.


En nu wil je vast verder hoppen! Vanuit hier hop je naar Jeanna Bohanon, helemaal in 
Las Vegas! Klik HIER of klik op de afbeelding hieronder.


Wil je een blog terug? 
Dat kan ook, dan hop je naar Karthy Brown Kartak in Ellicott City USA, klik HIER.

Maak er een mooie zondag van! Tot gauw!

Lieve groetjes, Yvonne




--------------------------------------------------------------------------------------------------
PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.

Ik heb een lijstje gemaakt met alle benodigdheden voor de kaart uit dit bericht. Je kunt op de afbeelding of de link hieronder klikken, dan kom je op mijn website terecht, met alle informatie over de gebruikte producten! Je kunt dan eventueel ook meteen bestellen. Alles kan in 1x of per stuk in je eigen winkelmandje geplaatst worden. Maar ook gewoon even neuzen kan ook!!

*KLIK HIER of op de afbeelding hieronder om naar het productoverzicht te gaan*


----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag, 7 september, na 17 uur. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor maandag 17.00u via een e-mailtje. De eerstvolgende daarna is de maandag erna! 


MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard.
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Mooi met het schud gedeelte.
    Gefeliciteerd dat je in het design team zit. Veel plezier!
    Leuk de uitleg over de woorden:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is absolutely the coolest card! Such great ideas rolled into one great card. Welcome to the design team--excited to see what more is in store for us!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your card is so wonderful! I love how you brought the elements together in unexpected ways to make cherry cola--my favorite! Love this! Welcome to the design team!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je alles toch weer superslim gecombineerd! Ik had hem al gezien maar wil ook hier even kwijt dat ik het een toppertje vind! (en ik ben dol op cherry-coke!)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne