woensdag 3 juni 2020

Informatie nieuwe jaarcatalogus!


Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Joehoe!! De nieuwe jaarcatalogus staat online en is live gegaan vanochtend!!
Heb je de papieren versie nog niet en ben je benieuwd?? Klik dan HIER voor 
de online versie!! 
Via mijn webshop (knop in de sidebar) kun je ook de producten in de webshop 
bekijken (rechts op de eerste pagina die opent staat de button 'Shop'). 


De eerste bestellingen zijn vanochtend al geplaatst, heel erg bedankt daarvoor!
Ik hoop dat ze gauw geleverd gaan worden! Hieronder noem ik nog even de speciale
acties van deze maand, beide geldig van 3 t/m 30 juni.


EXTRA REWARDS
Doe je een eigen bestelling of als hostess en kom je boven de 275 euro uit? Dan verdien
je naast de gewone rewards 27 euro EXTRA gratis aan rewards en zoek je dus bijvoorbeeld
een extra stempelset GRATIS uit!!


INSTAP ACTIE
Stap je in juni in als demonstratrice? Dan mag je naast het gewone, al zeer gunstige
startpakket ook nog zelf een bundel uitzoeken! Dat is een stempelset met bijpassende
stansen of pons. Dus je betaald €129,00 en kiest uit voor €175,00 PLUS een extra bundel!! 



DE NIEUWE NEDERLANDSE SETS
Er zijn VIER nieuwe Nederlandse sets!! Wil je zien welke Nederlandse sets 
er allemaal te koop zijn vanaf nu? Klik dan HIER voor het complete overzicht!




NIEUWE WEBSITE in het NEDERLANDS!!!
Zodra je naar de website van Stampin' Up! gaat, zul je zien dat de website compleet
vernieuwd is!! Het is misschien even zoeken, maar het is heel overzichtelijk, al zeg
ik het zelf :) En de grootste verandering is: De website is vanaf nu ook beschikbaar
in het Nederlands!!! Kies het land linksboven en de website wordt vertaald! 

Omdat ook de producten allemaal vertaald zijn, kan het zijn dat je misschien denkt,
wat bedoelen ze daar precies mee?? Daarvoor heeft SU een lijst met vertalingen van
ALLE producten gemaakt, van Engels naar Nederlands. Zo kun je op productnummer
de vertalingen nakijken. Klik HIER voor de lijst.


NOG NIET LEVERBAAR
Er zijn een paar producten nog niet leverbaar, maar deze komen binnenkort! 
Het betreft o.a. de refills voor inkten (dit speelt al langer), de nieuwe lijmroller 
en de nieuwe stansapparaten. Hierover dus later meer! Wel kan ik al filmpjes en
afbeeldingen laten zien! 

Klik HIER voor het filmpje over de nieuwe lijm. 

Klik HIER voor het filmpje over de stansmachines. Mocht je er eentje willen 
bestellen, mag je dit natuurlijk al wel doorgeven! Dan houd ik je op de hoogte!


NAJAARS-/MINI-CATALOGUS
Je zult wel denken, waarom begint ze daar nou over?? Het gaat nu toch over de jaarcatalogus?
Ja klopt :) Maar eind juni zien wij de nieuwe najaarscatalogus al! Dit jaar loopt deze iets anders
dan jullie gewend zijn, qua data. Vanaf komend jaar zal alles iets anders zijn, maar daarover
later meer.. Maar dan weet je vast dat je eind juni en juli al info zult zien over de MiniCataogus.


PAPIEREN CATALOGUS
Heb je geen papieren catalogus en zou je die wel willen ontvangen? 
Vraag er dan eentje aan! Stuur me een e-mail, dan zorgen we dat er
eentje jouw kant op komt! E-mail: thecreativeteacup@gmail.com


RETIRED PRODUCTEN
Vanaf vandaag zijn veel producten retired. Producten die niet mee gegaan zijn naar de
nieuwe catalogus. Ik heb een lijst gemaakt van alle producten die mijn collectie mogen
verlaten. Wil je de lijst graag ontvangen? Stuur me een e-mail en ik mail de lijst naar je toe!


BESTELLEN??
Kijk hieronder voor de bestel-informatie. Ik doe er, bij vraag, vanavond nog een extra 
bestelling uit! 

Dat was het voor nu! Heb je vragen, wil je iets bestellen of wil je instappen als 
demo? Laat het me weten! Ik help je graag!! Je kunt eigenlijk alles ook altijd 
terugvinden onder de tabjes bovenaan deze pagina.

Een hele fijne dag vandaag! 
Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestellingen zijn:
Eventueel vanavond na 20u, als er vraag is, voor de producten uit de nieuwe catalogus!!
Bestellen kan tot 19.30u.
En komende maandag 8 juni weer. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.

De nieuwe producten kan ik vanaf 3 juni linken. Vanaf dan vind je hier weer alle info!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne