donderdag 4 juni 2020

Challenges Donderdag

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Leuk dat je langskomt!! En dat je mijn blog gevonden hebt :)
Het is vandaag donderdag en dan heb ik al jaren een vaste rubriek: Challenges Donderdag!
Dit is ontstaan nadat ik het blog '52 Weeks to Christmas' begon.. Het bestaat nog steeds!
Ik ben niet meer de beheerder, maar het 'challenge op donderdag' blijft er bij mij wel in zitten..

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt in mijn nieuwe hobbyruimte!! Want ik wilde deze
donderdag niet overslaan! Het is tijdelijk ingericht, zodat ik vast aan de slag kan, heerlijk! 


Het is een kaartje voor de challenge van het Global Design Project, klik HIER.
Het is de bedoeling dat je deze week bloemen gebruikt op je kaart, geen probleem!! Hihi..


Ik gebruikte de nieuwe set 'Tasteful Touches' . Alle afbeeldingen en tekst komen uit die
set. Je vindt alle productinformatie onderaan dit bericht. Sinds gisteren is de nieuwe 
catalogus online! Wil je hem online inzien of meer info lezen over acties etc? Klik dan 
HIER voor het blogbericht van gisteren of scroll naar beneden.


Ik hoop de komende dagen alweer wat meer tijd te kunnen maken voor het maken 
van voorbeelden met nieuwe producten! Dus tot gauw!!

Fijne donderdag!

Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 8 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.


Product List
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

  1. This is such a beautiful card! I'm delighted I came across it from the GDP challenge this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je weer gemaakt Yvonne...zo een mooie bloemen erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje heb je gemaakt in je nieuwe hobbyruimte Yvonne....zal wel wennen zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne