zondag 7 juni 2020

Dutch Card Lovers

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Het is alweer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Card Lovers! Op het blog maken we de challenge vandaag bekend, klik HIER. Marjan bedacht de challenge deze keer en het
is de bedoeling dat je 'een hap' uit je kaart haalt.. Ik haalde een cirkel uit de kaart en plakte daarachter blauw DSP. Het was de allerlaatste kaart die ik maakte op mijn hobbyzolder in ons oude huis,  tussen de verhuisdozen hihi...


Ik heb de kaart opgewerkt met producten uit de nieuwe suite 'World of Good',
met stempels, stansen, papier en Memories and More kaartjes. Zie onderaan dit
bericht voor alle gebruikte producten. Omdat ik de nieuwe bruine kleur Cinnamon 
Cider nog niet ontvangen heb (wel al besteld ;) ), heb ik Crumb Cake gebruikt.


Ik wens je een hele fijne zondag!

Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------


BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is morgen, maandag 8 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaar- of Mini Catalogus online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.



Product List
World Map Dies
[152712]
€ 38,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere mannenkaart (met hap!) heb je gemaakt. Vast lekker om je hobbyspullen nu weer allemaal een nieuw plekje te geven in het nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Yvonne!
    Als ik iets met landkaarten zie of wereldbollen moet ik meteen denken aan een kaartje voor onze kinderen in Australie!
    Landkaarten vind ik prachtig....wij hebben er verschillende in ons huis hangen.
    De kleinkinderen vinden dat ook geweldig....kunnen ze zien waar hun neefjes en nichtjes wonen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi vind ik je kaart, gaaf ook hoe mooi de hap en de wereldbol bij elkaar passen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, de kleuren die je hebt gebruik zijn erg mooi bij elkaar.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne