donderdag 11 juni 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Happy Mail!!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.

Bloghop begint om 19.30u / Bloghop starts at 19.30h



Hallo! Welkom op mijn blog! 
Leuk dat je even voorbij komt, misschien zomaar of met de bloghop van deze avond! 

Het 'Feel Good Stampin' Bloghop team' (wat een mond vol ;) ) komt weer in actie!
We houden iedere maand een bloghop en hopen hiermee een 'Feel Good'-gevoel te
kunnen geven. Vandaag is het thema: Happy Mail! Dus post waar je 'Happy' van wordt!



Dit is mijn bijdrage geworden! Met zonnebloemen erop uit de suite 'Flowers for
every Season'. Je vindt deze suite op pagina 10 van de jaarcatalogus. Het is een hele
uitgebreide suite met stempels, stansen, DSP en Memories and More kaartjes (Project
Life van Stampin' Up!). Omdat de suite in de 5 nieuwe InColor 2020-2022 kleuren is,
kun je ook het lint en de enamel dots van deze kleuren perfect gebruiken!



Je kunt de kaart in 3x openklappen.. Iedere keer zie je andere teksten
en versieringen!



Ik heb blauw-geel als basis gebruikt, met wit. Het bruin en groen komen op een
paar plekken terug. 



En dit is de achterkant! En? Zou jij er vrolijk van worden als je dit in de brievenbus
vindt? Ik hoop het :) Je kunt hem zelf eventueel ook maken. Ik heb een beschrijving
gemaakt, zodat je hem stap voor stap na kunt maken. Ik probeer er ook nog een
YouTube filmpje van te maken, maar dat zal komende week worden.


Klik HIER om de werkbeschrijving te bekijken en eventueel te printen!
Benodigdheden vind je onderaan dit bericht en in de beschrijving. Informatie 
over het bestellen van producten vind je verder naar beneden in dit bericht.



Het leuke is, dat de bijpassende stempelset ook in het Nederlands verkrijgbaar is! 
Hij heet 'Bijzondere Zonnebloemen' en is ook als bundel met stansen erbij te koop
(als bundel ontvang je 10% korting). Ik heb de stempels niet gebruikt, maar dat
kan natuurlijk prima gecombineerd worden! 

Benieuwd naar meer inspiratie?




Je kunt verder hoppen, om te zien wat de andere dames gemaakt hebben.
Klik op de namen hieronder.




Veel hop-plezier en tot gauw!!

(Helaas geen Callenges Donderdag vandaag :( volgende week zeker wel!).


Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------


BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is komende maandag 15 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor die middag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.


Product List
Sunflowers Dies
[152704]
€ 40,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

8 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart! Bedankt voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke zonnige kaart, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Yvonne, wat een beauty!!
    Hier word ik heel vrolijk van.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke funfold. Ook deze kleurencombinatie is superzonnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk project Yvonne! Deze bundel heb ik ook besteld, ik vind hem prachtig. Nu maar hopen dat hij snel bezorgd word. Ik ben benieuwd naar je filmpje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een feestje om deze in de brievenbus te vinden! Supergaaf gedaan Yvonne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke en vrolijke kaart/ boekje. Je wordt helemaal blij van die gezellige kleuren. Bedankt voor je inspiratie. Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne