maandag 15 juni 2020

Posted for You!

Please use the 'Translate' button on the right to translate the post to English or another language. Thank you for visiting my blog! If you are looking for my older posts from past years, please CLICK HERE for my previous / old blog.


Hallo!! Een nieuwe week is weer begonnen! Leuk dat je weer even voorbij 
komt! Ik heb kaartjes gemaakt met de set 'Posted for you'. Bij de stempelset
past een pons van een postzegel, zodat je dus zelf 'postzegels' kunt maken voor
op je kaart! 


Ik heb 3 bijna dezelfde kaarten gemaakt, maar met andere kleuren. De achtergrond
is gestempeld met de bloemen in de gekozen kleur. Op de postzegels zijn de afdrukken
gemaakt in zwart en zijn de afbeeldingen gekleurd met Blends.


De nieuwe InColor Just Jade en Cherry Cobbler

Granny Apple Green en Rich Razzleberry

De nieuwe InColors Magenta Madness en Just Jade

Door dimensionals (3D-foam) te gebruiken, ontstaat diepte in de kaarten!

De set en pons! 

Ik was met mijn mannen en schoonvader een weekendje weg de afgelopen
dagen. Even heerlijk bijtanken van 4 weken klussen en verhuizen. Dat was 
genieten! Ik heb daar heerlijk zitten kleuren. En ik zag werkelijk overal 
inspiratie.. In één kleur voornamelijk hihi: de nieuwe Magenta Madness!!


Tja, daar kwam ik dus niet onderuit, om die te gebruiken, dat is dus de
laatste van de drie kaarten geworden :) Zie voor alle gebruikte materialen
het overzicht onderaan dit bericht.

Fijne dag!!
Lieve groetjes, Yvonne



----------------------------------------------------------------------------------------------------

BESTEL-INFORMATIE


Wil je meer informatie over Stampin' Up! producten, wat ik gebruikt heb, iets bestellen of zelf demo worden? Dat kan! Stuur me een e-mailtje en ik help je graag: thecreativeteacup@gmail.com. 

De eerstvolgende verzamelbestelling is VANDAAG, maandag 15 juni. Wil je mee bestellen? Geef dan jouw bestelling door voor vanmiddag 17.00u via een e-mailtje. Daarna zal iedere maandag weer een verzamelbestelling gedaan worden!

MAAR JE KUNT IEDERE DAG VAN DE WEEK BESTELLEN!!

De verzendkosten zijn dan €5,95. Je krijgt jouw bestelling dan rechtstreeks thuis bezorgd door UPS. Bestellen kan gewoon via een e-mail en dan verzorgd ik alles graag voor je.

 Je kunt ook altijd zelf via mijn webshop bestellen! Betaling gaat dan per creditcard. 
Vergeet dan de Hostess-code niet!! Je vindt alle info onder de tabjes bovenaan en in de sidebar.

----------------------------------------------------------------------------------------------


INSTAP-ACTIE JUNI  3 t/m 30 juni
Zie voor meer info over instappen onder het tabje bovenaan deze pagina, of klik HIER.



----------------------------------------------------------------------------------------------

PRODUCT-INFORMATIE

Wil je graag de Jaarcatalogus 2020-2021 online inkijken? Dat kan!
Kijk even in de sidebar of onder het tabje bovenaan deze website voor de linkje.
Je kunt ook op de afbeeldingen hieronder klikken! Je komt dan automatisch op mijn
website voor meer informatie en eventueel bestellen.


Product List
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Paper Snips
[103579]
€ 12,00

1 opmerking:

  1. Vindt deze set en ook je kaartjes zo leuk, hopelijk wordt deze set snel geleverd stond op backorder

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie! Echt SU-per leuk dat je de moeite hebt genomen! Lieve groetjes, Yvonne